آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار TCP Optimizer 4.1.1 بهینه ساز و افزایش سرعت ارتباط اینترنتی برای ویندوز

دانلود TCP Optimizer برای ویندوز

TCP Optimizer رابط کاربری ساده ای را برای اصلاح و بهینه سازی ارتباط اینترنتی فراهم می سازد. این ابزار بهترین مقادیر MTU و RWIN را برای شما پیدا می کند و با استفاده از آن می توانید لتنسی خود را بررسی کنید. امکان تنظیم کردن انواع پارامتر های اساسی مرتبط با پهنای باند در این برنامه وجود دارد. این نرم افزار از هرنوع ارتباط اینترنتی ای پشتیبانی می کند. شما می توانید اینترنت دایل آپ، کابلی، ماهوراه ای، DSL و ... را به سادگی بهینه سازی کنید.

TCP Optimizer هم چنین پیش از تغییر پارامتر ها، پشتیبانی به شکل خودکار ایجاد می شود که در صورت بروزهرگونه خطا می توانید از آن استفاده کنید تا مشکلات برطرف شوند. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و هم چنین دارای FAQ و فاروم نیز برای راهنمایی هر چه بیشتر می باشد. از دیگر تنظیمات موجود، اصلاح شبکه تمامی آداپتور ها می باشد که با زدن تیک آن دیگر نیازی به تغییر دادن جداگانه هر ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. در پنجره Advanced settings تنظیمات پیشرفته تری یافت می شود که مناسب کاربران حرفه ای است. خط کشی مرتبط با سرعت پهنای باند نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با آن می توانید سرعت اینترنت خود را تنظیم نمایید.


ویژگی های نرم افزار TCP Optimizer :


- تنظیم سرعت پهنای باند

- دارای تنظیمات پیشرفته و مناسب

- رابط کاربری نسبتا ساده با پشتیبانی در فاروم

- چک کردن لتنسی

- بررسی پارامترهای مختلف مرتبط با پهنای باند

- تنظیم کردن همزمان تمام شبکه های آداپتورها

- نمایش آدرس آی پی فعلی

- پشتیبانی از قابلیت Windows scaling


تصاویری از محیط نرم افزار TCP Optimizer :


دانلود TCP Optimizer برای ویندوز



پسورد فایل :
کپی