آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Eltima USB Network Gate 10.0.2450 برنامه کنترل دستگاه های متصل به USB از راه دور

دانلود Eltima USB Network Gate برای ویندوز

Eltima USB Network Gate نرم افزاری بسیار کاربردی می باشد که با آن به راحتی می توانید چند دستگاه USB را به سیستم های ریموت خود متصل کنید؛ به گونه ای که انگار این دستگاه ها را مستقیما به دستگاه های ریموت وصل کرده اید. مکان و فاصله بین دستگاه های شما اهمیتی ندارد، با سرعت بالایی قادر به تبادل اطلاعات خواهید بود. Eltima USB Network Gate ویژگی های کاربردی متعددی را در اختیار شما می گذارد. اکنون کاربران می توانند اسکن کنند، پرینت بگیرند و از با Ethernet از دستگاه های USB خود از راه دور استفاده کنند. این نرم افزار حتی اطلاعاتی که تبادل می شود را فشرده می کند.

با این ویژگی، نه تنها سرعت انتقال اطلاعات به شکل قابل توجهی بالا می رود، بلکه مصرف ترافیک اینترنتی شما نیز کاهش پیدا می کند. شما می توانید با وای فای سیستم های خود را به یک دیگر وصل کنید. امنیت اتصال سیستم های شما بسیار بالا می باشد، روی ترافیک شما رمزگذاری انجام خواهد شد. علاوه بر این می توانید از پسورد دلخواه خود برای کنترل کاربران ریموت استفاده کنید. کامپیوتر خود را به یک سرور یو اس بی تبدیل کنید. هر بار که می خواهید USB ای را به اشتراک بگذارید، لازم نیست دستگاهتان را ریموت کنید. کافیست دستگاه دلخواه خود را وصل یا جدا کنید. به شکل خودکار کلاینت ریموت دستگاهی که وصل کرده اید را شناسایی می کند.


دانلود Eltima USB Network Gate

✅ نام نرم افزار Eltima USB Network Gate ❤️ تعداد دانلود 542
⭐نسخه نرم افزار 10.0.2450 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Eltima USB Network Gate


- اشتراک گذاری دستگاه هایی مثل کیبورد و موس

- انتقال اطلاعات بدون نیاز به اتصال مستقیم

- سرعت بسیار بالا

- فشرده سازی و افت مصرف ترافیک اینترنت

- پشتیبانی از قابلیت RemoteFX USB Redirection 

- کنترل کردن دسترسی کاربران ریموت

- رمزگذاری روی ترافیک و اطلاعات

- عدم نیاز به ریبوت با وصل کردن هر USB

تصاویری از محیط نرم افزار Eltima USB Network Gate :


دانلود Eltima USB Network Gate برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی