آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار Remote Utilities Viewer 7.2.2 برنامه ریموت دسکتاپ امن و کنترل سیستم از راه دور

دانلود Remote Utilities Viewer برای ویندوز

Remote Utilities Viewer نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید به کامپیوترهای ریموت متصل شوید و آن ها را مدیریت کنید. این اپلیکیشن کاملا امن می باشد، و انعطاف پذیر است. می توانید از کیبورد، و موس خود در صفحه ریموت استفاده کنید. انتقال دادن فایل ها، یا انجام عملیات دیگر به راحتی در این برنامه انجام می شود. domain controller های جدید خود را اضافه کنید، برنامه ها را نصب کنید و با یک کلیک شبکه خود را مدیریت نمایید. از msi configurator درون برنامه ای این اپلیکیشن استفاده نمایید تا host installer اختصاصی خود را ایجاد نمایید.

این نرم افزار می تواند بخش عمده ای از فعالیت های شما را آسان، سریع و بی دردسر کند. ترجیح می دهید از RDP استفاده کنید؟ مشکلی وجود ندارد. با Remote Utilities Viewer می توانید session های rdp ذخیره شده خود را مدیریت کنید و به کامپیوترهای ریموت، از طریق پروتکل rdp وصل شوید و آ« ها را مدیریت نمایید. این نرم افزار، نیاز به سخت افزار خاصی ندارد. هم از سیستم های 32 بیتی پشتیبانی می شود و هم از سیستم های 64 بیتی. می توانید از این اپلیکیشن برای ویندوز سرورها، از 2003 تا 2019 استفاده کنید. از ویندوز xp تا ویندوز 10 نیز پشتیبانی می شود و به راحتی قادر به مدیریت کامپیوترهای خود خواهید بود. از ابزراهای مفید در این زمینه می توان به دانلود NoMachine , دانلود UltraViewer , دانلود Mobizen و دانلود AnyDesk اشاره کرد.


دانلود Remote Utilities Viewer

✅ نام نرم افزارRemote Utilities Viewer❤️ تعداد دانلود1028
⭐نسخه نرم افزار7.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Remote Utilities Viewer :


- کنترل کامل ریموت دسکتاپ

- پشتیبانی از active directory

- دارای msi configurator درون برنامه ای

- پشتیبانی از پروتکل rdp

- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی

- رابط کاربری ساده و مناسب

- انتقال دادن فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار Remote Utilities Viewer :


دانلود Remote Utilities Viewer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی