آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Easy Projects Outlook Add-In for Desktop 3.7.3.0 پلاگین مدیریت پروژه اوتلاک

دانلود Easy Projects برای ویندوز

Easy Projects Outlook Add-In for Desktop مجموعه بهم ریخته ایمیل ها، وایتبردها، و spreadsheet های شما را با محیطی منظم و سرراست جایگزین می کند. این نرم افزار ابزاری فوق العاده برای دنبال کردن پروژه ها، بررسی وظایف انجام شده، بروزرسانی کارها، و ضمیمه کردن فایل ها بدون خروج از outlook می باشد. این نرم افزار به شکل دوطرفه همگام سازی می شود. می توانید به راحتی ایمیل ها و فعالیت ها را به راحتی تبدیل نمایید. این نرم افزار راهی ساده برای مدیریت کارهای گروهی ارائه می کند. می توانید به راحتی پروژه های خود را وارد outlook کنید.
کارهای شما به شکل درختی در فولدرهای پروژه نشان داده می شود. از انعطاف پذیری بالای outlook برای مشاهده کردن پروژه در سایر مودها استفاده کنید. می توانید روی کارهایتان فیلتر هم بگذارید تا تنها task هایی را ببینید که به آن ها نیاز دارید. تقویم مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای پروژه خود برنامه ریزی کنید. ماموریت ها و ملاقات ها را به task های دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار به شکل هفتگی لوگ میاندازد. Easy Projects Outlook Add-In for Desktop با ویندوز های مختلف از 7 به بعد سازگار می باشد. این نرم افزار حجم نسبتا کمی دارد و استفاده اصلی آن ساده سازی کارهایی است که در پروژه های گروهی انجام می دهید. 


دانلود Easy Projects Outlook Add-In for Desktop

✅ نام نرم افزارEasy Projects Outlook Add-In for Desktop❤️ تعداد دانلود45
⭐نسخه نرم افزار3.7.3.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Easy Projects Outlook Add-In for Desktop :


- محیط ساده و دوست داشتنی
- مدیریت آسان پروژه ها
- ضمیمه کردن سریع فایل ها
- انتخاب تقویم دلخواه
- برنامه ریزی برای پروژه ها
- همگام سازی دو طرفه

پسورد فایل :
کپی