آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود و نصب PortScan 1.97 نرم افزار اسکن پورت و مانیتورینگ

دانلود PortScan

PortScan یک اسکنر شبکه آسان است که می‌تواند به سرعت یک محدوده IP را بررسی کند و اطلاعات درباره دستگاه‌های زنده را بازگرداند. این برنامه به خصوص مفید است اگر شما می‌خواهید جزئیات کامپیوترهای شبکه خود را بررسی کنید، اگرچه PortScan برنامه‌ای پیچیده نیست، اما بیشتر برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. طراحی ظاهری آن بر روی یک تب آسان است، بنابراین با یک کلیک می‌توانید به ویژگی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

اسکن شبکه به راحتی با وارد کردن محدوده IP انجام می‌شود، در حالی که PortScan  همه پورت‌های موجود اسکن می‌کند و جزئیات مانند آدرس MAC، نام هاست، پورت‌های باز و سرویس HTTP برای هر دستگاه متصل را نشان می‌دهد.علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید ping را شروع کنید و یک آدرس IP یا نام هاست را ping کنید، سه حالت پینگ نظیر، پینگ کوتاه، پینگ بلند و پینگ پایدار در دسترس است.

آخرین امکان، ابزار تست سرعت است که با گزینه‌های پایه، به شما در تعیین سرعت دانلود و آپلود اتصال شبکه خود کمک می‌کند. PortScan بدون توجه به نسخه ویندوز به خوبی عمل می‌کند، همچنین با منابع سخت افزار شما رابطه دوستانه دارد، بطور کل PortScan یک برنامه مناسب است که بر روی یک رابط کاربری بسيار ساده و کاربردی استوار است. PortExpert و CurrPorts از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود PortScan

✅ نام نرم افزارPortScan❤️ تعداد دانلود201
⭐نسخه نرم افزار1.97🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل400 کیلوبایت

ویژگی های PortScan


- اسکن پورت ها
- جستجوی دستگاه های متصل
- پینگ پورت
- تست سرعت

پسورد فایل :
کپی