آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » اشتراک گذاری اینترنت از طریق WiFi لپ تاپ Connectify Hotspot Pro 2015.0.4.34734

اشتراک گذاری اینترنت از طریق WiFi لپ تاپ با نرم افزار Connectify Pro 3.5.1.24187

 

 

با استفاده از نرم افزار Connectify Pro قادر خواهید بود تا اینترنت لپ تاپ را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.

 

امکانات نرم افزار Connectify Pro :


- روتر وایرلس بر اساس نرم افزار : به اشتراک گذاری اتصالات اینترنت به صورت وایرلس بدون نیاز به سخت افزار جانبی.
- اتصال با دستگاه های موبایل : اتصال ساده چندین دستگاه دارای WiFi به شبکه شما.
- ارسال و دریافت فایل ها با استفاده از WiFi : انتقال اطلاعات و فایل ها به کامپیوتر، iPad و گوشی های هوشمند تا کنون اینقدر ساده نبوده است. تنها کافیست که فایل های خود را روی دستگاه های دلخواه Drag کنید تا نرم افزار توسط کارت داخلی WiFi کامپیوتر شما، فایل ها را به صورت مستقیم و کاملا ایمن به آن دستگاه منتقل کند.
- کارکرد با تمامی کامپیوترها و دستگاه های موبایل : کامپیوترها در حین اجرای Connectify Pro می توانند فایل ها را از یک کامپیوتر به کامپیوترهای دیگر، گوشی های هوشمند، تبلت ها و دیگر دستگاه های موبایلی که دارای مرورگر اینترنت برای دریافت فایل ها باشند، انتقال دهند.

- عدم نیاز به ارسال ضمایم از طریق ای میل و عدم مشکل با درایوهای فلش USB . نرم افزار Connectify Pro ساده ترین راه برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین دو کامپیوتر با استفاده از محدوده WiFi می باشد.
- به اشتراک گذاری اسناد بدون اینترنت : وقتی شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید، سرویس های به اشتراک گذاری اطلاعات ابری بلا استفاده خواهند بود، Connectify Pro به کاربران امکان ساخت یک شبکه محلی برای ارسال فایل ها به دستگاه های دیگر را داده و شما می توانید با سرعت بسیار بالای WiFi فایل های خود را برای کامپیوترها و دستگاه های دیگر این شبکه ارسال کنید.

پسورد فایل :
کپی