آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود نرم افزار 5.17.1 ZOOM - نصب برنامه زوم برای اندروید و کامپیوتر

دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید

ZOOM Cloud Meetings ملاقاتی 100 نفره را شروع کنید، یا به ملاقاتی که از قبل تعیین شده است بپیوندید و چهره به چهره با همکاران خود گفت و گو داشته باشید. کیفیت صدا و تصویر منحصر به فردی را تجربه کنید. قادر به ارسال پیام نیز خواهید بود. البته در نهایت، سرعت اینترنت شما تعیین کننده کیفیت صدا و تصویر خواهد بود. این برنامه بیش از صد میلیون کاربر دارد و یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه به شمار می رود. کار کردن با ZOOM Cloud Meetings آسان است. اگر می خواهید ملاقاتی راه بیاندازید، کافیست بر روی Host a Meeting بزنید و تا 100 نفر دیگر را به ملاقاتتان دعوت کنید.

می توانید مستقیما صفحه نمایش گوشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. قادر به ارسال تصاویر، صفحات وب، گوگل درایو، دراپ باکس و ... نیز خواهید بود. می توانید به شکل گروهی پیام، عکس یا فایل صوتی ارسال کنید. علاوه بر این، وضعیت مخاطبین شما مدام نشان داده می شود. با ایمیل، شماره تلفن، یا اطلاعات کمپانی افراد دیگر را به ملاقات خود دعوت کنید. این اپلیکیشن با وای فای، 4g, 3g به خوبی کار می کند. علاوه بر این دارای حالت امن است که هنگام رانندگی به کارتان خواهد آمد. ZOOM Cloud Meetings بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود ZOOM

✅ نام نرم افزارZOOM❤️ تعداد دانلود164917
⭐نسخه نرم افزار5.17.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و ویندوز 7🔆 حجم فایل290 و 10 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ZOOM Cloud Meetings


- کیفیت بالای تصویری و صوتی

- حل شدن باگ های جزئی برنامه

- دارای حالت امن برای رانندگی

- ارسال پیام های تصویری و متنی

- ارسال صفحه نمایش گوشی به شکل زنده

- اشتراک گذاشتن گوگل درایو و دیگر اطلاعات

- مناسب برای برگزاری ویدیوکنفرانس ها

- ایجاد ملاقات های صد نفری

- دعوت کاربران با شماره همراه یا ایمیل

 

تصاویری از محیط نرم افزار ZOOM Cloud Meetings :

 

دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید  دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید  دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید  دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید  دانلود ZOOM Cloud Meetings برای اندروید


پسورد فایل :
کپی