آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » دانلود برنامه Story Video Editor, music, stickers - Kruso v2.3.12 – ساخت ویدیو برای اندروید

ساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Kruso

برنامه Story Video Editor, music, stickers - Kruso یک ویرایشگر حرفه ای ویدیو می باشد  این برنامه دارای قابلیت های متفاوتی میباشد که شما به کمک آن قادر به ساخت و ویرایش فایل های ویدیو است این برنامه امکان قرار دادن استیکر ، متن های مختلف بروی ویدیو ، امکان ساخت فایل های گیف از ویدیو ، قرار دادن واتر مارک بروی ویدیو و... می باشد البته این امکانات در نسخه رایگان این برنامه قرار دارد و ما نسخه پرو را در وب سایت قرار داده ایم . نسخه پرو علاوه بر امکانات بیشتر در آن تبلیغات نیز وجود ندارد .

نسخه پرو در این برنامه امکانات مختلفی دیگری که از جمله امکان اضافه کردن بک گراند بروی ویدیو از جمله پترن ، سالید و عکس .... ، 8 فیلتر مختلف برای بهتر شدن ویدیو تان ، امکان قرار دادن بیش از 30 نوع استایل مختلف بر روی فونت ها ، امکان اضافه کردن موزیک بر روی ویدیو ، امکان ساخت ویدیو برای شبکه های مختلفی از جمله اینستاگرام ، فیسبوک ، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی می باشد .در نهایت شما می توانید فایل هایتان را در فرمت های مختلفی از جمله HD ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید . اجرای این برنامه به اندروید 4.0 و بالاتر به آن نیاز دارد .

 

قابلیت های کلیدی برنامه ساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Kruso :

 

- امکان ساخت گیف

- امکان قرار دادن متن بروی ویدیو با 10 نوع استایل مخنلف

- امکان قرار دادن واتر مارک

- ذخیره سازی در فرمت های مختلف

- قرار دادن پس زمینه بروی ویدیو

- ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی

- و ....

 

 

تصاویری از محیط برنامه Story Video Editor, music, stickers - Kruso :

 

ساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Krusoساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Kruso  ساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Krusoساخت ویدیو های حرفه ای Story Video Editor, music, stickers - Kruso


پسورد فایل :
کپی