آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » دانلود فشرده ساز ویدیو و و فیلم برای اندروید Smart Video Compressor and resizer v1.9

فشرده ساز فایل های ویدئویی Smart Video Compressor and resizer

برنامه Smart Video Compressor and resizer یک ابزار حرفه ای برای ویرایش و فشرده سازی فایل های ویدیو می باشد این برنامه توسط استودیو برنامه نویسی Clogica در گوگل پلی منتشر شده است و توانسته با بیش از 10 هزار دانلود امتیاز 3.7 از 5.0 توسط کاربران در گوگل پلی دریافت کند..این برنامه دارای قابلیت های کلیدی بسیاری می باشد که شما به کمک این ابزار ها می توانید ویدئو هایتان را فشرده سازی کنید این فشرده سازی می تواند برای کل ویدئو باشد و یا قسمتی از ویدئو.شما در این برنامه امکان تنظیم کیفیت ویدئو را نیز دارید و می توانید کیفیت خروجی ویدئو های مختلف تنظیم کنید هم چنین امکان تغییر رزولوشن ویدئو در این برنامه نیز وجود دارد شما با فشرده سازی ویدئوهایتان می توانید فضای اشغال شده توسط ویدئو را کاهش دهید و همین امر یاعث افزایش عملکرد گوشی تان می شود.رابط کاربری این برنامه مدرن و کاربر پسندانه می باشد و شما براحتی می توانید از تمام امکانات این برنامه استفاده کنید.برای اجرای این برنامه به اندروید 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود Smart Video Compressor and resizer

✅ نام نرم افزارSmart Video Compressor and resizer❤️ تعداد دانلود5269
⭐نسخه نرم افزار1.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2🔆 حجم فایل23 مگابایت

Smart Video Compressor and res  فضای گوشی اندرویدیتان پر شده است و دیگر قادر به نصب اپلیکیشن های جدید، فیلم برداری و ... نیستید؟ این نرم افزار می تواند شما را در این زمینه ها کمک کند. با استفاده از این برنامه قادر به تغییر دادن سایز فایل ویدویی، تنظیم کردن کیفیت فایل های ویدویی، تنظیم کردن سرعت فشرده سازی و بسیاری دیگر هستید. علاوه بر این می توانید بخش های نامطلوب فایل های ویدوییتان را کات کنید و تنها بخش هایی را نگه دارید که به آن ها نیاز دارید. این نرم افزار دو قیچی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با قرار دادن آن ها در بخش های مورد نظر، ویدیو را به راحتی کات کنید. Smart Video Compressor and res رابط کاربری دوستانه و ساده ای دارد.
می توانید با کمک رابط کاربری هوشمند و مدرن برنامه، فایل های ویدیویی خود را در کمترین زمان ممکن کاهش دهید. این اپلیکیشن نیز مانند سایر اپلیکیشن های دیگر، از کتابخانه FFmpeg برای فشرده سازی فایل های ویدیویی استفاده می کند. بیش از یک میلیون کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که روی تبلت ها و گوشی های قدیمی نیز بتوانید آن را بدون مشکل اجرا کنید. Smart Video Compressor and res کم حجم می باشد و امکان جست و جو کردن فایل های ویدیویی را در آن دارید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.2 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود Video Compressor : Size Video و دانلود Video Converter & Compressor و دانلود VidCompact و دانلود Video Compress Convert & Cut از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

قابلیت های کلیدی برنامه Smart Video Compressor and resizer

 

- رابط کاربری بسیار ساده
- فشرده سازی فایل های ویدویی
- تنظیم سرعت فشرده سازی
- تنظیم کردن رزولوشن فایل خروجی
- تنظیم کردن کیفیت فایل خروجی
- نمایش میزان پیشرفت در فشرده سازی فایل

- و...

تصاویری از محیط برنامه :

 

 فشرده ساز فایل های ویدئویی Smart Video Compressor and resizer  فشرده ساز فایل های ویدئویی Smart Video Compressor and resizer  فشرده ساز فایل های ویدئویی Smart Video Compressor and resizer


پسورد فایل :
کپی