آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » دانلود و نصب 5.8.7 AppLock | نسخه جدید برنامه قفل اپلیکیشن های اندروید

AppLock - رمز گذاری بروی برنامه های اندروید

اپ لوک AppLock

یک اپ حرفه ای و رایگان در زمینه رمزگذاری روش نرم افزارهای نصب شده اندروید می باشد که توسط استودیو برنامه نویسی DoMobile Lab در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه تواسنته با بیش از 100 میلیون دانلود امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند. این برنامه دارای امکانات مختلفی برای رمز گذاری بروی برنامه ها در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این برنامه به عنوان برترین برنامه رمز گذاری در 50 کشور شناخته شده است و توانسته بیش از 350 میلیون کاربر را جذب کند هم چنین نسخ های منتشر شده این برنامه 39 زبان را پشتیبانی میکند. شما به کمک این برنامه تقریبا تمام برنامه هایی که رو دستگاه تان نصب کرده اید را رمر گذاری کنید.
علاوه بر برنامه ها شما می توانید اطلاعات موجود در گالری را مخفی سازی کنید از جمله ویدیو، آهنگ و عکس ها . وجود طرح های مختلف پترن یا صفحه کلید ها یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است که شما می توانید از این طرح ها برای شخصی سازی تان استفاده کنید. شما برای اجرا این برنامه به اندروید 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود AppLock

✅ نام نرم افزار AppLock ❤️ تعداد دانلود 8091
⭐نسخه نرم افزار 5.8.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.2 🔆 حجم فایل 54 مگابایت

قابلیت های کلیدی نرم افزار AppLock


- پشتیبانی شده از 39 زبان مختلف

- امکان مخفی سازی موزیک ، عکس ها و آهنگ ها در گالری

- پشتیبانی از تمام برنامه های نصب شده جهت رمز گذاری

- محیط کاربری ساده و حرفه ای

- دارای طرح های مختلف صفحه کلید

- و....


تصاویری از محیط نرم افزار AppLock :


AppLock - رمز گذاری بروی برنامه های اندروید  AppLock - رمز گذاری بروی برنامه های اندروید   AppLock - رمز گذاری بروی برنامه های اندروید


پسورد فایل :
کپی