آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی آسفالت 9 نسخه جدید Asphalt 9 4.5.0i برای اندروید

دانلود Asphalt 9 برای اندروید

Asphalt 9: Legends آسفالت 9 وارد میدان مسابقه شوید و با بهترین و بی باک ترین مسابقه دهنده های حرفه ای رقابت کنید و به افسانه بعدی آسفالت تبدیل شوید. Asphalt 9 شاهکاری دیگر از سازندگان Asphalt 8: Airborne می باشد که با ویژگی های جدیدی برای کاربران منتشر شده است. شما می توانید با ماشین های فوق تاپ کلاس به مسابقه دادن بپردازید، چیزی که در بازی های مشابه تجربه نخواهید کرد. این ماشین ها توسط شرکت هایی نظیر فراری، لامبورگینی، پورشه و ... تولید شده اند و مخصوص مسابقه هستند. شما هر کدام از ماشین ها را که بخواهید می توانید بردارید. محدودیت های خود را ترک کنید، سریع حرکت کنید و به یک افسانه زنده تبدیل شوید. Asphalt 9: Legends یکی از واقع گرایانه ترین بازی های آرکید سه بعدی می باشد که دارای گرافیکی فوق العاده است.

Asphalt 9: Legends آسفالت 9 ماشین ها با جزئیات بسیار بالا طراحی شده اند و تکنیک های HDR به کار رفته همراه با جلوه های بصری خیره کننده و افکت های ذرات باعث می شوند که هر رقابت مانند مسابقه ای واقعی جلوه کند. بیش از 50 اتوموبیل فوق سریع از شرکت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد و هر کدام از آن ها دارای ساختار منحصر به فردی می باشد. شما می توانید رنگ و جزئیات مناسب را برای ماشین های خود انتخاب کنید. از نیترو استفاده کنید تا سرعت خود را به حدی برسانید که دیوار صوتی را بشکنید. شما می توانید با هوش مصنوعی رقابت کنید یا دیگر بازیکنان را در حالت چند نفره شکست دهید. Asphalt 9: Legends بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجرا می باشد. دانلود بازی آسفالت 8 و دانلود بازی مسابقات ماشین آسفالت نیترو و دانلود بازی آسفالت اکستریم و دانلود بازی آسفالت استریت در سایت موجود می باشد.


دانلود Asphalt 9

✅ نام نرم افزارAsphalt 9❤️ تعداد دانلود45531
⭐نسخه نرم افزار4.5.0i🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل66 و 1800 مگابایت

ویژگی های بازی Asphalt 9: Legends


- برای اولین بار در سری آسفالت می توانید کمیته آنلاین خود را ایجاد کنید.

- در لیدربرد بازی به بالاترین رنکینگ برسید.

- با هوش مصنوعی به رقابت بپردازید.

- از نیترو استفاده کنید تا سرعت خود را بیشتر کنید.

- ماشین های خود را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید.

- از بین بیش از 50 ماشین مختلف، از برند های گوناگون انتخاب کنید.

- در جاده های مختلف با بازیکنان دیگر مسابقه دهید.

- گرافیک HD فوق واقع گرایانه را تجربه کنید.


آموزش نصب دیتا Asphalt 9: Legends :

فقط و فقط از گوگل پلی باید دانلود شود !


دانلود آسفالت 8

تصاویری از محیط این بازی:


دانلود Asphalt 9 برای اندروید  دانلود Asphalt 9 برای اندروید  دانلود Asphalt 9 برای اندروید  دانلود Asphalt 9 برای اندروید  دانلود Asphalt 9 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی