آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » 2.0 Sword Man - Monster Hunter بازی شمشیر زن شکارچی هیولاها برای اندروید

دانلود Monster Hunter برای اندروید

Sword Man - Monster Hunter یکی از اعتیاد آور ترین بازی های دو بعدی جذاب می باشد که با مجموعه بزرگی از سلاح های مختلف همراه شده است. شما می توانید در دانجئون های مختلف به نقش آفرینی بپردارید و گیم پلی جذابی را تجربه کنید. در مقابل هیولاهای عظیم مبارزه کنید و باس های قدرتمند را شکست دهید. مراقب تله ها باشید و ماموریت های قهرمانانه خود را کامل سازید. مکان های مختلف پنهانی در هر دانجئون وجود دارد، آن ها را پیدا کنید و از جوایز ارزشمند اضافی بهره مند گردید. مجموعه بزرگی از آیتم های مختلف برای جمع چوری وجود دارد. هر شمشیر دارای قدرت های منحصر به فرد خود می باشد. این شما هستید که انتخاب می کنید با چه استایلی می خواهید بازی کنید. Sword Man - Monster Hunter بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Sword Man - Monster Hunter


- مجموعه بزرگی از آیتم ها برای جمع آوری
- مکان های پنهان در هر دانجئون
- گرافیک زیبا و خیره کننده
- هیولاهای گوناگون با قدرت های منحصر به فرد
- جهانی فانتزی و وسیع برای کاوش


تصاویری از محیط این بازی:


دانلود Monster Hunter برای اندروید  دانلود Monster Hunter برای اندروید  دانلود Monster Hunter برای اندروید  دانلود Monster Hunter برای اندروید  دانلود Monster Hunter برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :


جدیدا برخی فایل ها در گوگل پلی صورت اسپلیت عرضه می شوند / لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید.

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


پسورد فایل :
کپی