آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی Fashion Empire 2.89 امپراطوری مد و زیبایی برای اندروید

دانلود Fashion Empire برای اندروید

Fashion Empire - Boutique Sim بازی جذابی می باشد که از آن بانوان در تمامی سنین می توانند لذت ببرند. و یکی از بازی های دخترانه برای اندروید می باشد.  بهترین مدل های شیک را که مد شده اند با یک دیگر ترکیب کنید، ست های فوق العاده برای خود بسازید و آن ها را بفروشید تا دارایی خود را افزایش دهید. شما می توانید با هزاران شئ مختلف مغازه خود را تزیین نمایید و آن را به محلی فوق العاده برای جدیدترین مد روز تبدیل سازید.

هزاران آیتم مختلف را طراحی کنید، خود را با لباسی که دوست دارید بپوشانید. از لوازم آرایش مختلف استفاده کنید. طراحان خوش ذوق و سلیقه را همراه با آیتم های خاص جمع آوری کنید. در حالت داستانی می توانید با کاراکتر های مختلفی تعامل داشته باشید و آزادی عملی زیادی را تجربه کنید. 100 ها ماموریت مختلفی که بر عهده تان گذاشته می شود را کامل کنید و ماجراهای مختلفی را پشت سر بگذارید. هرچند این بازی رایگان می باشد، برخی از لوازم موجود در آن را میتوان به شکل درون برنامه ای خریداری کرد. در شروع بازی در فرانسیسکو خواهید بود. شما از بچگی خلاق بوده اید و عروسک های خود را لباس های مختلف پوشانده اید و ساعت ها به یادگیری و طراحی پرداخته اید. Fashion Empire - Boutique Sim بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Fashion Empire - Boutique Sim


- به کمیته ای دوست داشتنی بپیوندید.

- صدها ماموریت مختلف را کامل سازید.

- در شهر های مختلف به ماجراجویی بپردازید.

- حالت داستانی را کامل کنید.

- با لوازم مختلف مغازه خود را دکوراسیون کنید.

- جدیدترین مد روز را به فروش برسانید.

- از لباس دلخواه برای کاراکتر خود استفاده کنید.

- در نبرد های آنلاین پیروز شوید.


تصاویری از محیط نرم افزار Fashion Empire - Boutique Sim :


دانلود Fashion Empire برای اندروید  دانلود Fashion Empire برای اندروید  دانلود Fashion Empire برای اندروید  دانلود Fashion Empire برای اندروید


پسورد فایل :
کپی