آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی مبارزان معبد برای اندروید Templar Battleforce RPG 2.7.5

دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید

Templar Battleforce RPG ترکیبی فوق العاده از نبرد استراتژی، ساخت ارتش و به کار گیری عناصر بازی های RPG می باشد. ارتش آهنی خود را به راه بیاندازید و با زنوس های هولناک، انسان های سارق و حیله کار، و نارویدی های باستانی رو به رو شوید. راه خود را در جهانی آخر الزمانی باز کنید و انواع موجودات خارق العاده و حیرت انگیز را شکست دهید. نیروی نظامی اختصاصی خود را با استخدام کردن خبره های معبد بسازید و با استراتژی های منحصر به فرد خود دشمنانتان را شکست دهید. در بیش از 55 سناریوی منحصر به فرد، به نیروهای خود فرمان دهید تا به مبارزه با دشمنان شما بپردازند.

در داستانی سای فای به نقش آفرینی بپردازید که پایان های متفاوتی بر اساس انتخاب های شما دارد. ظاهر، طراحی زره، ویژگی ها و تجهیزات مبارزان خود را شخصی سازی کنید. در مقابل باس های قدرتمند به مبارزه بپردازید آن ها را شکست دهید. با 25 واحد نظامی متفاوت از جمله زنوس ها رو به رو شوید. ترکیب هایی نامحدود از سربازان و تاکتیک ها ایجاد نمایید و دشمنانتان را شکست دهید. Templar Battleforce RPG دارای قیمت 13 دلار در گوگل پلی بوده و امتیاز بالای 4.9 از 5 را دریافت کرده است. این بازی بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Templar Battleforce RPG


- ارتش خود را در مقابل باس های قدرتمند هدایت کنید.

- از تاکتیک های مختلف استفاده نمایید.

- ظاهر سربازان خود را شخصی سازی کنید.

- در بیش از 55 سناریوی مختلف به نقش آفرینی بپردازید.

- پایان های متفاوتی را تجربه نمایید.

- با چالش های مختلف رو به رو شوید.

- سربازان خبره را به کار گیرید و از قدرت آن ها استفاده نمایید.



تصاویری از محیط بازی Templar Battleforce RPG :


دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید  دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید  دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید  دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید  دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید  دانلود Templar Battleforce RPG3 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی