آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Legend Guardians 1.1.1 بازی افسانه نگهبانان برای اندروید

دانلود Legend Guardians برای اندروید

Legend Guardians گیم پلی ای منحصر به فرد را تجربه کنید. به شکل آنلاین یا آفلاین به ماجراجویی بپردازید و ترکیبی از RPG دو بعدی با بنمایه اکشن را تجربه کنید. شوالیه، کماندار، قاتل، تانک و ... از جمله قهرمانانی هستند که به این نبرد حماسی پیوسته اند تا سرزمین را نجات دهند. با هیولاهای تاریک مبارزه کنید و نبرد های استراتژیک جذابی را پشت سر بگذارید. وظیفه شما نجات سرزمین از نیروهای شیطانی است. در هر نبرد نیاز به استفاده از قهرمانانی مناسب با استراتژی درست دارید تا بتوانید پیروز شوید. سلاح ها و آیتم هایتان را ارتقا دهید، پوسته های فوق العاده ای را جمع آوری کنید و فراموش نکنید که مهارت ها و توانایی های قهرمانانتان را نیز بهبود بخشید. در نقش قهرمان اصلی بازی کنید و خود را آماده مبارزه نمایید. در هر نبرد باید هیولاها را به شیوه های مختلفی بکشید.

کلید اصلی موفقیت در میدان نبرد، استفاده از استراتژی هوشمندانه می باشد. در این بازی، قهرمانان مختلفی وجود دارند که باید بین آن ها انتخاب کنید. کدام از آن ها در نهایت قادر خواهد بود که تیم شما را به موفقیت برساند؟ شما باید تصمیم بگیرید. Legend Guardians بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Legend Guardians :


- هزاران سلاح و آیتم مختلف
- ترکیبی از سبک نقش آفرینی، مبارزه ای و اکشن
- داستانی جذاب با محتوای غنی
- بدون نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی
- امکان مبارزه با دیگر با بازیکنان از سراسر جهان
- کاراکتر های منحصر به فرد و قدرتمند
- بیش‌ از صد مرحله با سه درجه سختی مختلف


تصاویری از محیط بازی Legend Guardians :


دانلود Legend Guardians برای اندروید  دانلود Legend Guardians برای اندروید  دانلود Legend Guardians برای اندروید  دانلود Legend Guardians برای اندروید  دانلود Legend Guardians برای اندروید


پسورد فایل :
کپی