آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Legend of Solgard 2.43.1 نصب بازی افسانه سولگارد برای اندروید

دانلود Legend of Solgard برای اندروید

Legend of Solgard

در این بازی منحصر به فرد RPG، با دشمنان و باس ها مبارزه کنید و موجودات مختلف را جمع آوری کنید. قهرمان خود را لول آپ کنید و قدرت های او را افزایش دهید. گنجینه های افسانه های نورث را جمع آوری کنید. به امبلا در نبرد حماسی اش بپیوندید تا او را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان تبدیل کنید. از استراتژی مناسب برای نبرد با لشکر دشمنان استفاده کنید، جوایز تعیین شده برای شکست دادن افراد شرور افسانه ای را بدست آورید و باس های حماسی را شکست دهید. با دشمنان شیطانی رو به رو شده و به افسانه واقعی سلگارد تبدیل شوید. زمستان در سلگارد دارد از راه می رسد و موجودات مختلف در کریستال های یخ گرفتار شده اند.

کل جهان دارد یخ می زند. روز رستاخیز راگناروک فرا رسیده و تنها کسی که می تواند با آن مبارزه کند امبلا است. با قدرت های اسطوره خورشید لشکری از موجودات را با یک دیگر همراه کنید و با شیطان یخی که جهان سلگارد را تهدید می کند مبارزه کنید. مهارت های خود را در آرناها در مقابل دیگر قهرمنان به چالش بکشید. با اتحاد های مختلف همراه با دیگر بازیکنان به جنگ باس های حماسی بروید. Legend of Solgard بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Legend of Solgard

✅ نام نرم افزار Legend of Solgard ❤️ تعداد دانلود 2596
⭐نسخه نرم افزار 2.43.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 112 مگابایت

ویژگی های بازی Legend of Solgard


- توانایی های قهرمان خود را گسترش دهید.

- با باس ها و موجودات فانتزی مبارزه کنید.

- لشکری از موجودات قدرتمند را جمع آوری کنید.

- در آرناها با دیگر بازیکنان مبارزه کنید.

- اتحاد تشکیل دهید و باس ها را شکست دهید.

- گنجینه های افسانه ای نورث را جمع آوری کنید.

- جهان در حال یخ زدن سلگارد را نجات دهید.

تصاویری از محیط بازی Legend of Solgard :


دانلود Legend of Solgard برای اندروید  دانلود Legend of Solgard برای اندروید  دانلود Legend of Solgard برای اندروید  دانلود Legend of Solgard برای اندروید  دانلود Legend of Solgard برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی