آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی KleptoCats 6.1.14 گربه های کلپتو برای اندروید

دانلود KleptoCats برای اندروید

KleptoCats گربه های کلپتو بامزه هستند، با این حال نیمه ای تاریک دارند. آن ها نمی توانند دست از دزدی بردارند! اما ... اتاق شما تقریبا خالی است. چه مصیبتی! به نظر دوستان پشمالوی شما بهترین راه حل برای پر کردن اتاقتان هستند. آن ها را بفرستید تا آیتم های مختلف را برای شما جمع آوری کنند و اتاقتان را به شکل کامل پر کنند. شما هیچ گاه نمی توانید پیش بینی کنید که این گربه های بامزه، چه چیزی را برای شما به ارمغان می آورند. KleptoCats بازی محبوبی می باشد که برای بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی به زبان های آلمانی و کره ای نیز ترجمه شده است.

شما می توانید 30 گربه مختلف را جمع آوری کنید و 100 آیتم را بدست آورید. باگ های جزئی نسخه های پیشین برطرف شده است و با خیال راحت می توانید به نقش آفرینی بپردازید. KleptoCats دارای گرافیکی بامزه و جذاب می باشد که برای تمامی سنین مناسب است. اتاق خود را به اشکال مختلف مرتب کنید و آن را با اشیاء مختلفی که گربه ها برای شما می آورند کامل کنید. KleptoCats بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود KleptoCats

✅ نام نرم افزارKleptoCats❤️ تعداد دانلود2863
⭐نسخه نرم افزار6.1.14🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل70 مگابایت

ویژگی های بازی KleptoCats


- امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری دوستانه

- جمع آوری اشیاء مختلف برای پر کردن اتاق

- وجود 30 گربه برای جمع آوری

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

- گرافیک متفاوت و خنده دار

- مناسب برای تمامی رده های سنی

تصاویری از محیط بازی KleptoCats:


دانلود KleptoCats برای اندروید  دانلود KleptoCats برای اندروید  دانلود KleptoCats برای اندروید  دانلود KleptoCats برای اندروید  دانلود KleptoCats برای اندروید


پسورد فایل :
کپی