آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Revenant Knight 1.0.20 بازی شوالیه نامیرا برای اندروید

دانلود Revenant Knight برای اندروید

Revenant Knight دیگر لول آپ کردن، آیتم ها و کریستال ها را فراموش کنید تنها چیزی که نیاز دارید مهارت است. مقبره خانومی همراه با یک شوالیه در فضای موهوم وجود دارد. وقتی که تاریکی با صدای چرخ ها فرا می رسد آن هایی که به مقبره جذب شده اند نزدیک تر می آیند و شوالیه تمام شب را صرف مبارزه با آن ها می کند. شب و مرگ تکرار می شود و ادامه می یابد. در این بازی تنها براساس مهارت خود می توانید پیشرفت کنید.

Revenant Knight خبری از تجهیزات و لول آپ کردن نیست. گزینه ای برای کاهش دادن درجه سختی بازی وجود دارد با این وجود زیاد روی آن حساب نکنید. اگر حضور ذهن نداشته باشید حتی ضعیف ترین دشمن شما را از پای در خواهد آورد. 36 نوع مختلف از دشمنان در 77 مرحله مختلف وجود دارند که برای کشتن شما نهایت تلاش خود را می کنند. همچنین 14 باس قدرتمند برای نبردی شدید انتظار می کشند. هم چنین این بازی دارای پایان های متفاوتی است بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که بیش از یک بار بازی را به پایان برسانید. دکمه های کنترل بازی برای کاربرانی که از گیم پد استفاده می کنند مخفی خواهد شد. Revenant Knight بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Revenant Knight :


- امکان بازی به شکل کاملا آفلاین
- بدون لول آپ، آیتم و کریستال
- داستانی متفاوت و خاص
- گیم پلی ای ویژه تنها برای افراد حرفه ای
- امکان کاهش دادن درجه سختی بازی
- باس های قدرتمند برای نبرد های شدید


آموزش نصب بازی Revenant Knight :


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.entwell.rk_org را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Revenant Knight :


دانلود Revenant Knight برای اندروید  دانلود Revenant Knight برای اندروید  دانلود Revenant Knight برای اندروید  دانلود Revenant Knight برای اندروید  دانلود Revenant Knight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی