آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Blade Crafter 4.27 سازنده شمشیر برای اندروید

دانلود Blade Crafter برای اندروید

Blade Crafter آیا حوصله تان سر رفته است؟ شمشیر افسانه ای را همین الان بسازید! سلاح های شما خودشان حرکت می کنند و مبارزه می کنند، انگار که زنده هستند. آیا نگرانید که بازی بیش از اندازه پیچیده باشد؟، نگران نباشید! Blade Crafter بازی ای ساده و اتوماتیک است که نیازی به هیچ بخش آموزشی ندارد. با سیستم مبارزه پویایی که در هیچ بازی مشابه دیگری ندیده اید. استرس خود را با شکست دادن دشمنان آرام کنید، توانایی های شگفت آوری در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا به دنبال بازی ای جذاب می گردید؟ Blade Crafter یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست. مجموعه سلاح های خود را به عنوان استاد آهنگری شمشیر ها کامل کنید. باس های قدرتمند را که در هر 100 مرحله ظاهر می شوند شکست دهید. سلاح های خود را تقویت کنید. با کامل کردن مراحل مختلف، جوایز گوناگونی بدست آورید. اچیومنت های بازی را کامل کنید تا پاداش های مختلفی را کسب کنید. Blade Crafter بازی به شدت اعتیاد آوری با امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی می باشد که برای بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است. Blade Crafter بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Blade Crafter

✅ نام نرم افزارBlade Crafter❤️ تعداد دانلود2591
⭐نسخه نرم افزار4.27🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل34 و 40 مگابایت

ویژگی های بازی Blade Crafter


- به شدت اعتیاد آور و جذاب

- ساخت سلاح های مختلف با قدرت های گوناگون

- مبارزه شمشیر ها با یک دیگر به شکل پویا

- شکست دادن باس ها در هر 100 مرحله

- بدست آوردن پاداش با کامل کردن اچیومنت ها

- تقویت کردن سلاح ها برای مبارزه

- گرافیکی دوست داشتنی و به یاد ماندنی

تصاویری از محیط نرم افزار Blade Crafter :


دانلود Blade Crafter برای اندروید  دانلود Blade Crafter برای اندروید  دانلود Blade Crafter برای اندروید  دانلود Blade Crafter برای اندروید  دانلود Blade Crafter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی