آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی Cube Knight Battle of Camelot 3.04 شوالیه مکعبی با مود برای اندروید

دانلود Cube Knight برای اندروید

Cube Knight افسانه آرتور بار دیگر آغاز می گردد، این بار با گرافیک پیکسلی سه بعدی! این بازی یکی از بهترین بازی های hack & slash می باشد که جنبه های استاندارد این ژانر را پشت سر می گذارد و تجربه ای جدید برای کاربر پدید می آورد. شما می توانید در کلاس های مختلفی از جمله کماندار، شوالیه، جادوگر، نیزه دار و ... نقش آفرینی کنید. مهارت های خود را در امواج نبرد انتخاب کنید و هر بار از گیم پلی ای جدید لذت ببرید.

در ماجراجویی های مختلف نقش آفرینی کنید و از توانایی های مختلف خود استفاده کنید. این بازی را می توانید به شکل آفلاین انجام دهید، نیازی به ارتباط اینترنتی نیست. برخی از غنائمی که هیولاها میاندازند ممکن است در طول سفرتان به شما کمک کنند. تعداد نامحدودی از دشمنان را از پای در بیاورید. کاراکتر ها دارای چهره ای واقع گرایانه می باشد. hack & slash را با شدیدترین شکل ممکن تجربه کنید. در کلاس های مختلف نقش آفرینی کنید و با چهره های افسانه ای همچون پادشاه آرتور، لنسلات، گالاهاد و ... سفر خود را آغاز کنید. هر کدام از قهرمانان دارای سلاح منحصر به فرد خود است. Cube Knight بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Cube Knight


- این بازی نیاز به 1 گیگابایت رم دارد.

- در سرزمین های مختلف به ماجراجویی بپردازید.

- بین کلاس های مختلف یکی را برای خود برگزینید.

- هر کدام از قهرمانان دارای سلاح منحصر به فرد خود است.

- hack & slash را با شدیدترین شکل ممکن تجربه کنید.

- با چهره های افسانه ای سفر خود را آغاز کنید.

- بدون نیاز به ارتباط اینترنتی به نقش آفرینی بپردازید.


تصاویری از محیط بازی Cube Knight :


دانلود Cube Knight برای اندروید  دانلود Cube Knight برای اندروید  دانلود Cube Knight برای اندروید  دانلود Cube Knight برای اندروید  دانلود Cube Knight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی