آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Glory Road 2.5.44 مسیر افتخار برای اندروید

دانلود Glory Road برای اندروید

Glory Road در طول سلطنت پادشاه ادموند، سرزمین گلوری در صلح و آرامش به سر می برد. با این حال، برادر کوچکتر پادشاه طمع گرفتن تاج و تخت را دارد و حتی تصمیم می گیرد برای بدست آوردن آن با برادرش جنگ راه بیاندازد، چرا که پسر ادموند کسی است که تاج و تخت را به زودی به دست خواهد گرفت. برای پیروز شدن در نبرد، او با پادشاه شب قرارداد می بندد و فروحش را به پادشاه شیاطین می فروشد، در عوض تعداد زیادی از اشباح را می گیرد تا با آن ها حمله خود را آغاز کند. در نهایت، پادشاه ادموند در طول نبرد می میرد، با این وجود تاج و تحت را به پسرش پیش از این که بمیرد واگذار می کند.

از آن موقع به بعد پادشاه جوان مسئولیت مبارزه در مقابل عمویش و اشباح و در عین حال بازسازی سرزمین را دارد. برخلاف دیگر بازی های شبیه سازی سنتی، این بازی المنت های استراتژی بیشتری را شامل شده است. شما می توانید قلمروهای خود را بسازید، سربازان را مدیریت کنید و اژدهایان را پرورش دهید و همراه با قهرمانان در مقابل شیاطین مبارزه کنید. پلیر ها از 7 پایتخت با یک دیگر مبارزه خواهند کرد. Glory Road بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Glory Road


- مبارزه با دیگر بازیکنان از سراسر جهان

- افزایش دادن سطح قهرمانان خماسی

- لول آپ کردن قلعه و ساختمان ها

- سیستم گفت و گو با دیگر پلیر ها

- ترکیبی از سبک استراتژی و شبیه سازی

- ایجاد اتحاد با دیگر بازیکنان

 - مدیریت سرباز ها و مبارزه های تاکتیکی


تصاویری از محیط بازی Glory Road :


دانلود Glory Road برای اندروید  دانلود Glory Road برای اندروید  دانلود Glory Road برای اندروید  دانلود Glory Road برای اندروید  دانلود Glory Road برای اندروید


پسورد فایل :
کپی