آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی Layton: Curious Village in HD 1.0.3 لیتون دهکده نامعمول برای اندروید

دانلود Layton برای اندروید

Layton: Curious Village in HD بازی ماجراجویانه جذابی است که اکنون برای اسمارتفون ها بازسازی شده است. بازی با پرفسور لیتون، جنتلمنی انگلیسی و در عین حال باستان شناسی معروف همراه با دستیارش لوک آغاز می شود. آن ها درخواستی از بیوه بارونی ثروتمنددریافت کرده اند. بارون پیش از مرگش وصیت کرده است که هر کس مکان گنجینه خانوادگی، سیب طلایی که جایی در دهکده پنهان شده است را پیدا کند کل رینهولد را به ارث می برد. موسیقی پس زمینه بی نظیری شما را همراهی خواهد کرد. شما با بیش از 100 پازل مختلف رو به رو خواهید شد که برای حل آن ها نیاز به منطق و مشاهده خواهید داشت.

علاوه بر این به جای انتخاب کردن چالش ها از یک لیست بازیکنان باید پازل ها را در طول گفت و گو با افراد حاضر در دهکده بیابند. اگر دوست دار بازی های پازلی و در عین حال ماجراجویانه هستید این بازی را از دست ندهید. گرافیک بازی به شکل HD بازسازی شده است و محیطی فوق العاده را به نمایش می گذارد. در مینی گیم های بازی نیز به نقش آفرینی بپردازید و کاراکترهای جانبی را دنبال کنید. امکان انجام این بازی به شکل آفلاین وجود دارد. Layton: Curious Village in HD بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

Layton: Curious Village in HD


ویژگی های بازی Layton: Curious Village in HD :


- دارای بیش از 100 پازل جذاب

- امکان انجام بازی به شکل آفلاین

- بازسازی شده در گرافیک HD

- دنبال کردن کاراکتر های جانبی

- مینی گیم های جذاب و سرگرم کننده

- موسیقی پس زمینه گیرا و جذاب

- مناسب برای تمامی رده های سنی


آموزش نصب بازی Layton: Curious Village in HD :


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.Level5.LT1RNA را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از نحیط بازی Layton: Curious Village in HD :


دانلود Layton برای اندروید  دانلود Layton برای اندروید  دانلود Layton برای اندروید  دانلود Layton برای اندروید  دانلود Layton برای اندروید


پسورد فایل :
کپی