آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Re Village 2.0 بازی بازسازی دهکده برای اندروید

دانلود Re Village برای اندروید

Re Village این بازی روایتی از کودکی است که پدربزرگش به او خانه ای بخشیده و او اکنون باید به تنهایی زندگی کند. شما باید به توانایی های خود، میزان گرسنگی و میزان درآمدی که دارید توجه داشته باشید. این بازی دارای سیستم زمانی بوده، و در آن 8 گیاه مختلف را کشت و برداشت می کنید. هم چنین می توانید ماهی بگیرید و ماموریت های روزانه را انجام دهید. حتی می توانید ازدواج کنید و بچه دار شوید. نقشه ای بزرگ برای شما طراحی شده است که شما را برای مدتی زیاد مشغول خود خواهد کرد.

این بازی به شکل ماهانه event های مختلفی را برگذار می کند. دو حالت مختلف touchmode و gamepadmode وجود دارد. توجه داشته باشید که برای اجرای بدون مشکل این بازی لازم است گرافیک شما از WebGl 2.0 پشتیبانی کند. Re Village نسخه پرمیوم بازی ای با همین نام است که تمامی ویژگی های آن آزاد شده است. برای خرید این بازی باید 1.49 یورو پرداخت کنید. دو ماهی نایاب همراه با 8 دستورالعمل برای پخت پز و 5 نوع مختلف از مواد خوراکی در بروزرسانی جدید بازی اضافه شده است. هم چنین الگوریتم بازی برای ماهیگیری تغییرات قابل توجهی کرده است. Re Village بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Re Village


- انجام ماموریت های روزانه

- دارای سیستم زمانی

- ماهیگیری با الگویی جدید

- نقشه ای بزرگ برای کاوش

- رویداد های جذاب ماهانه

- امکان مزرعه داری و برداشت گیاهان

- ازدواج و تشکیل خانواده

تصاویری از محیط بازی Re Village :


دانلود Re Village برای اندروید  دانلود Re Village برای اندروید  دانلود Re Village برای اندروید  دانلود Re Village برای اندروید  دانلود Re Village برای اندروید


پسورد فایل :
کپی