آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی میراث 3 برای اندروید + دیتا Legacy 3 – The Hidden Relic 1.3.2

دانلود Legacy 3 برای اندروید

Legacy 3 – The Hidden Relic ماجراجویی در قسمت سوم میراث ادامه پیدا می کند. خود را در این بازی ماجراجویانه به چالش بکشید، وارد معبدی مخفی شوید و از اسراری که در آن جا رخ داده است پرده بر دارید. پازل های مختلف را حل کنید تا امکان پیشرفت برایتان به وجود بیاید، اما آگاه باشید چرا که کسی ممکن است در کمین شما باشد بدون آن که متوجهش باشید. شاید هم باید هرچه زودتر فرار کنید؟ Legacy 3 – The Hidden Relic هوش م حافظه شما را به چالش می کشد. آرام بازی کنید، فکر کنید و به تحلیل چیز هایی که دیده اید بردازید. آنگاه قادر خواهید بود که پازل های سخت این بازی را حل کنید.

در نقش باستان شناسی جوان بازی کنید. در معبد با پازل ها و معماهای مختلفی رو به رو می شوید که راه شما به اتاق های بعدی را باز می کنند. پازل های این بازی به گونه ای ساخته شده اند که با حدسی ساده نتوان آن ها را حل کرد. قبل از کلیک کردن بر روی پازل های جدید، فکر کنید. ممکن است با انجام کارهای خلاقانه حتی جایزه بدست آورید. آیتم ها را بردارید و عکس بگیرید. Legacy 3 – The Hidden Relic بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های بازی Legacy 3 – The Hidden Relic :


- مکانی بسیار بزرگ برای کاوش

- گرافیک سه بعدی دوست داشتنی

- امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- عدم امکان حل پازل ها با حدس زدن

- چالش بر انگیز برای افراد باهوش

- جمع آوری آیتم های مختلف در سراسر مسیر

- مناسب برای تمام سنین



تصاویری از محیط نرم افزار Legacy 3 – The Hidden Relic :


دانلود Legacy 3 برای اندروید  دانلود Legacy 3 برای اندروید  دانلود Legacy 3 برای اندروید  دانلود Legacy 3 برای اندروید  دانلود Legacy 3 برای اندروید  دانلود Legacy 3 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی