آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی ماشینی SkidStorm 2.0.168 اسکیداستورم برای اندروید

دانلود SkidStorm برای اندروید

دانلود SkidStorm


SkidStorm بازی مسابقه ای جذابی می باشد که می توانید آن را به شکل آنلاین بازی کنید، بدون آن که لازم باشد پرداخت درون برنامه ای انجام دهید. این بازی با گرافیک ساده ای که دارد می تواند به شدت اعتیاد آور باشد و شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. شما می توانید دیگران را به چالش بکشید یا خودتان به تنهایی در حالت آفلاین بازی کنید. این بازی کنترل های روان و ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها بتوانید خودروی خود را کنترل کنید. علاوه بر این قادر به پر کردن تانک های نیتروی خود خواهید بود تا به بیشترین سرعت های ممکن دست پیدا کنید. تنها جهت حرکت خودروی خود را مشخص کنید و گاز بدهید.

24 مسیر مختلف مسابقه برای شما تدارک دیده شده است. از بین 17 نوع مختلف از ماشین ها یکی را انتخاب کنید. با 12 پوسته مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید ماشین های خود را به شکلی که می خواهید شخصی سازی کنید. هرماشین دارای پنج بخش قابل ارتقا است که شامل توربو، موتور، تایر ها و ... می گردد. SkidStorm دارای بیش از 10 میلیون کاربر است و می توان این بازی را بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کرد.

ویژگی های بازی SkidStorm


- امکان انجام بازی به شکل آفلاین
- دارای لیدر برد رانکینگ بازیکنان
- حالت های مختلف چند نفره، زنده و ...
- اضافه شدن محتوای جدید در بروزرسانی های آتی
- دارای 24 جاده مختلف برای مسابقات
- دارای 17 نوع از ماشین ها
- امکان شخصی سازی کردن ظاهر ماشین ها


تصاویری از محیط بازی SkidStorm:


دانلود SkidStorm برای اندروید  دانلود SkidStorm برای اندروید  دانلود SkidStorm برای اندروید  دانلود SkidStorm برای اندروید  دانلود SkidStorm برای اندروید


پسورد فایل :
کپی