آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.10 Forged Fantasy فانتزی مصنوعی برای اندروید

دانلود Forged Fantasy برای اندروید

Forged Fantasy

تیم حماسی قهرمانان خود را بسازید، ده ها قهرمان را جمع آوری کنید و در سرزمین های فانتزی به ماجراجویی بپردازید. تجربه RPG منحصر به فردی را برای خود بر جای بگذارید. در رویداد های روزانه شرکت کنید. صدها ماموریت را کامل کنید و در ریلم های منحصر به فرد و عظیم Forged Fantasy به نقش آفرینی بپردازید. تیم خود را تشکیل دهید و ده ها قهرمان استثنایی که هر کدام از آن ها دارای توانایی ها و سلاح های مخصوص به خود هستند را جمع آوری کنید. بهترین ترکیب قهرمانان را نسبت به گیم پلی خود ایجاد کنید و با دوستان خود در رقابت های pvp شرکت کنید.

به اتحادی بپیوندید تا باس های قدرتمند را به شکل گروهی شکست دهید. پس از هر نبرد نهایی، جوایز مختلف را بدست آورید و قهرمانان خود را لول آپ کنید تا توانایی های آن ها قوی تر شود. در ورژن جدید Forged Fantasy، قهرمانان به گونه ای بالانس شده اند که رقابت ها به شکل عادلانه بر گذار شود. هم چنین کاراکتر های جدیدی اضافه شده و در فروشگاه بازی می توان آیتم های جدیدی را یافت. این بازی دارای بیش از نیم میلیون کاربر می باشد و می توان آن را بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کرد.


دانلود Forged Fantasy

✅ نام نرم افزارForged Fantasy❤️ تعداد دانلود1698
⭐نسخه نرم افزار1.7.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل110 مگابایت

ویژگی های بازی Forged Fantasy


- مبارزه با دیگر بازیکنان

- گرافیک سه بعدی و مدرن

- لول آپ کردن قهرمانان

- نبرد با باس های حماسی

- اضافه شدن قهرمانان جدید

- توانایی های منحصر به فرد قهرمانان

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

تصاویری از محیط بازی Forged Fantasy :


دانلود Forged Fantasy برای اندروید  دانلود Forged Fantasy برای اندروید  دانلود Forged Fantasy برای اندروید  دانلود Forged Fantasy برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی