آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Tides of Time 1.1.1 جریان های زمان برای اندروید

دانلود Tides of Time برای اندروید

Tides of Time بازی کارتی جذابی است که در سه نوبت برای دو بازیکن رخ می دهد. در نوبت خودتان می توانید یکی از کارت هایی که در دست دارید را به دشمنتان بدهید. هر کارت در یکی از پنج توالی قرار دارد. به محض این که تمام کارت ها گرفته شود، بازیکنان امتیاز های خود را بر اساس کارت هایشان محاسبه می کنند. در بین هر نوبت، شما می توانید یکی از کارت ها را برای نوبت های آتی انتخاب کنید، و یک کارت را از بازی حذف کنید. پس از سه نوبت بازیکنی که دارای بیشترین امتیاز است پیروز می گردد. در این ورژن می توانید دوستان خود را به چالش بکشید یا با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید.

هم چنین دیگر بازیکنان با شما رقابت خواهند کرد و شما را به چالش می کشند. سه سطح مختلف از هوش مصنوعی برای رقابت وجود دارد. در این بازی ساده، هر کارت دارای ارزش خود است و اینگونه نیست که کارتی نسبت به کارتی دیگر ارجحیت خاصی داشته باشد. شما می توانید بازی های منحصر به فردی را در جهان Tides of Time تجربه کنید. گرافیک بازی برای تبلت ها بهینه سازی شده است و بخش آموزشی نیز فراهم شده است. این بازی را می توان بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کرد.


ویژگی های بازی Tides of Time :


- بازی کارتی مهیج و اعتیاد آور

- اهمیت داشتن تمام کارت ها

- گیم پلی ای آسان بدون پیچیدگی

- امکان یاد گرفتن قوانین بازی در بخش آموزشی

- رقابت با دیگر بازیکنان از سراسر جهان

- ارائه شده در گوگل پلی با قیمت 5.5 دلار

- گیم پلی سه نوبتی برای بازی های دو نفره


تصاویری از محیط بازی Tides of Time :


دانلود Tides of Time برای اندروید  دانلود Tides of Time برای اندروید  دانلود Tides of Time برای اندروید  دانلود Tides of Time برای اندروید  دانلود Tides of Time برای اندروید


پسورد فایل :
کپی