آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Eternity Legends 1.11.7L افسانه های ابدیت برای اندروید + مود

دانلود Eternity Legends برای اندروید

Eternity Legends بازی استراتژی، اکشن و RPG جذابی می باشد که مبارزات آینده نگرایانه را در مقابل اساطیر به نمایش می گذارد. ماجرای خود را در صحراهای داغ و در بین اماکن مشهور آغاز کنید. تیمی از قهرمانان افسانه ای را جمع آوری کنید و آن ها را آموزش دهید تا در مبارزات، چالش های روزانه، نبرد با باس ها و ... شرکت کنید. بازیکنان دیگر را در آرناها شکست دهید. گرافیکی سه بعدی و بی نظیر برای بازی تدارک دیده شده است. قهرمانان مختلف از فرهنگ های متفاوت در این بازی گردآورده شده اند تا با متحد کردن آن ها هر دشمین را شکست دهید. لول خود را بالا ببرید و تجهیزات بهتری برای خود تهیه کنید.

سلاح های نایاب را بسازید و جمع آوری کنید تا توانایی نبردتان افزایش پیدا کند. در میدان های نبرد از متحدان خود تقاضای کمک کنید تا پیروز گردید. در مود ماجراجویانه، در شهر های مختلف به کاوش بپردازید و تجهیزات لازم را برای خود جمع آوری کنید. هر روز چالش های جدیدی اضافه می شود. زمانی که با موجودات عظیم الجثه مبارزه می کنید، اگر می خواهید کشته نشوید حواس خود را جمع کنید. Eternity Legends بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Eternity Legends


- با باس های حماسی مبارزه کنید.

- لشکری از ابر قهرمانان را تشکیل دهید.

- با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشید.

- در آرناها به مبارزه بپردازید.

- در چالش های روزانه شرکت کنید.

- در شهر های مختلف به کاوش بپردازید.

- به یک اتحاد بپیوندید و دوست پیدا کنید.

- لول خود را بالا ببرید.

تصاویری از محیط بازی Eternity Legends :


دانلود Eternity Legends برای اندروید  دانلود Eternity Legends برای اندروید  دانلود Eternity Legends برای اندروید  دانلود Eternity Legends برای اندروید  دانلود Eternity Legends برای اندروید


پسورد فایل :
کپی