آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Alien: Blackout 2.0 بیگانه خاموشی برای اندروید + دیتا

دانلود Alien Blackout برای اندروید

Alien: Blackout وحشت حمله بیگانگان در این بازی دوباره زنده شده است. در حالی که در ایستگاه فضای یگیر افتاده اید نهایت تلاش خود را بکنید تا زنده بمانید، زیرا زنومورفی وحشتناک دنبال شما افتاده است تا شکارتان کند. با انتخاب های به موقع، جلوی این شکارچی ترسناک را بگیرید. بازیکنان باید به کنترل های آسیب دیده ایستگاه فضایی تکیه کنند یا ریسک قربانی کردن اعضای دیگر را به جان بخرند تا از تماس مستقیم با بیگانه ها به دور بمانند.

در 7 سطح وحشت زا با هدایت کردن گروهی از باز ماندگان زنده بمانید. ماموریت های شما به تدریج چالش بر انگیز تر می گردد. از قدرت باقی مانده ایستگاه فضایی نهایت استفاده را کنید تا بتوانید با نقشه ای هولوگرافیک، دوربین های مدار بسته، و حرکت سنج ها از بیگانه ها دور بمانید. قسمت جدیدی در ورژن جدید بازی منتشر شده است. Alien: Blackout به شکل خاص برای اسمارتفون ها طراحی شده است تا بهترین تجربه کاربری را برای شما ایجاد کند. هر تصمیمی که می گیرید می تواند سبب تغییر دادن سرنوشت شما شود. پلیرها باید استراتژی ها و تئوری های مختلفی را به کار گیرند تا پیروز شوند. Alien: Blackout بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Alien: Blackout :


- 7 سطح اکشن و چالش بر انگیز

- زنده ماندن در ایستگاه فضایی

- مبارزه با داشتن کمترین امکانات

- هیجان آور و ترسناک

- اتمسفری تیره و تاریک

- گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا

- دارای بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان


آموزش نصب بازی Alien: Blackout :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.D3Go.mendel را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Alien: Blackout :


دانلود Alien Blackout برای اندروید  دانلود Alien Blackout برای اندروید  دانلود Alien Blackout برای اندروید  دانلود Alien Blackout برای اندروید  دانلود Alien Blackout برای اندروید


پسورد فایل :
کپی