آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی 1.5.7 Among the Stars در بین ستاره ها برای اندروید + مود

دانلود Among the Star برای اندروید

Among the Stars آینده ای دور را تصورکنید. کهکشانی که زمانی آرام بوده است به علت جنگ های پی در پی تکه تکه شده است. نژاد های بیگانه برای قدرت و تسلط با یک دیگر مبارزه می کنند. و اکنون خطری جدید در افق ظاهر شده است، با پتانسیل نابودی تمام نژادها. در مقابل این دشمن جدید، تمام نژاد ها باید با یک دیگر صلح کنند و متحد شوند تا زنده باقی بمانند. شما یکی از این نژاد ها هستید. هدف شما کمک به ساختن ایستگاه های فضایی در سراسر کیهان است، تا با این ایستگاه ها امکان تبادل بین نژاد های مختلف فراهم شود و روابط دیپلماتیک قوی تر  گردد.

با این حال، مهم ترین وظیفه شما این است که ایستگاه فضایی خود را به بهترین تبدیل کنید. پایگاه خود را در فضا بسازید. از کارت های خود برای ایجاد مدل ها استفاده کنید. کارت های خود را با دقت انتخاب کنید. اگر از یک کارت استفاده نکنید، ممکن است رقیب شما از آن استفاده کند. این که در نهایت صرفا ایستگاهی بسازید که منافع شما را تامین می کند، یا صرفا به دشمنتان آسیب می زند بر عهده شماست. انرژی تولیدی را در سراسر ایستگاه فضایی خود مدیریت کنید. Among the Stars بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Among the Stars


- از توانایی های نژاد خود استفاده کنید.

- پایگاه خود را به بهترین بدل سازید.

- در حالت تک نفره به نقش آفرینی بپردازید.

- ورژن دیجیتالی این بازی محبوب را تجربه کنید.

- در مقابل بات ها و هوش مصنوعی مبارزه کنید.

- در لیدربرد بازی به بالاترین رنک ها برسید.

- 8 نژاد مختلف با قدرت های منحصر به فرد


تصاویری از محیط بازی Among the Stars :


دانلود Among the Star برای اندروید  دانلود Among the Star برای اندروید  دانلود Among the Star برای اندروید  دانلود Among the Star برای اندروید  دانلود Among the Star برای اندروید


پسورد فایل :
کپی