آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Evolution: The Video Game 1.0.5 بازی تحول ویدیو گیم برای اندروید

دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید

Evolution: The Video Game حیوانات مختلفی که می توانند در اکوسیستمی زیبا زندگی و رشد پیدا کنند را بسازید، چرا که گیم پلی ای شگفت انگیز با گرافیکی فوق العاده همراه با مکانیسمی متعادل انتظار شما را می کشد. در حالت تک نفره به نقش آفرینی بپردازید. بخش آموزشی جامعی نیز برای شما تدارک دیده شده است تا با ویژگی های مختلف بازی آشنا شوید. در Evolution: The Video Game استراتژی حرف اول را می زند. در این بازی باید حیوانات خود را پرورش دهید و برای زنده نگه داشتن آن ها تلاش کنید تا همیشه یک قدم از رقیب خود جلوتر باشید. بر خلاف بازی های ساخت deck معمولی که بیشتر به شانس بستگی دارند، در این بازی با deck ای که تنها 17 کارت را داراست و به سادگی می توان با کار های آن بازی کرد، استراتژی های متنوع و عمیقی را می توان اجرا کرد که استاد شدن در آن ها کار مشکلی است.

Evolution: The Video Game با الهام از علم، گیم پلی ای اعتیاد آور را برای شما به وجود می آورد. آب ها دارند خشک می شوند؟ دایناسوری با گردن دراز به وجود بیاورید تا بتواند از غذای موجود در درختان استفاده کند. این بازی بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Evolution: The Video Game :


- گیم پلی ای بی پایان و جذاب

- مبارزات چند نفره سریع

- هوش مصنوعی توانا

- بخش آموزشی جامع برای تازه کاران

- نبرد های چالش بر انگیز و مهیج

- الهام گرفته شده از رشد و تحول حیوانات

- حالت تک نفره برای بازی

- پیروزی در مبارزات با استراتژی های عمیق


آموزش نصب بازی Evolution: The Video Game :

 

1 - یکی از نسخه های مود یا عادی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.northstargames.evolutiongame را در مسیر Android/obb کپی کنید !


تصاویری از محیط بازی Evolution: The Video Game :


دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید  دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید  دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید  دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید  دانلود Evolution : The Video Game برای اندروید


پسورد فایل :
کپی