آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dead Paradise: The Road Warrior 1.7+10763 بهشت مرده برای اندروید

دانلود Dead Paradise برای اندروید

Dead Paradise: Race Shooter بازی اکشن هیجان انگیزی می باشد که با ترکیب سبک مسابقه ای و شوتر شما را میخکوب خواهد کرد. ماشین مرگ خود را انتخاب کنید و لول آن را بالاتر ببرید، سلاح های خود را تقویت کنید و دشمنان خود را نابود کنید. به بهترین قاتل در این مسابقه آخرالزمانی تبدیل شوید. کاری کنید که رقیبانتان از ترس به لرزه بیوفتند، بهترین رانندگی خود را نشان دهید و با خشم خود شلیک کنید.

این بازی به شما امکان مسابقه دادن با ماشین های متنوع و ارتقا دادن مجموعه بزرگی از سلاح ها را می دهد. هر کدام از سلاح ها دارای توانایی های به خصوص خود در نابود کردن است. از زره اضافی برای ماشین خود استفاده کنید تا آسیب کمتری در مقابل حملات دریافت کنید. Dead Paradise: Race Shooter دارای گرافیک بی نظیری می باشد که با جلوه های بصری فوق العاده ای همراه شده است. سلاح های جدید را آزاد کنید و در مسابقات هیجان انگیز شرکت نمایید. با 5 باس منحصر به فرد این بازی مسابقه دهید و در مقابل حملات آن ها جاخالی دهید. مکان های مختلفی از جمله صحرا، شهر، و ... برای شما طراحی شده است. Dead Paradise: Race Shooter بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Dead Paradise: The Road Warrior

✅ نام نرم افزارDead Paradise: The Road Warrior❤️ تعداد دانلود2143
⭐نسخه نرم افزار1.7+10763🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل100 مگابایت

ویژگی های بازی Dead Paradise: Race Shooter


- 90 سطح منحصر به فرد و جذاب

- 15 نوع مختلف از دشمنان

- 10 ماشین مرگ برای مسابقه دادن

- 4 نوع مختلف از ارتقا دادن

- سلاح های گوناگون برای شکست دادن دشمنان

- گرافیک سه بعدی با جلوه های ویژه

- مکان های مختلف برای نقش آفرینی

تصاویری از محیط بازی Dead Paradise: Race Shooter :


دانلود Dead Paradise برای اندروید  دانلود Dead Paradise برای اندروید  دانلود Dead Paradise برای اندروید  دانلود Dead Paradise برای اندروید  دانلود Dead Paradise برای اندروید


پسورد فایل :
کپی