آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Extra Lives 1.150 بازی جان های اضافی برای اندروید

دانلود Extra Lives برای اندروید

Extra Lives (Zombie Survival Sim) تا چه اندازه می توانید در جهانی که پر از زامبی های بدون مغز و قلب شده است زنده باقی بمانید؟ رابطه هایی منحصر به فرد با بیش از 200 کاراکتر دیگر ایجاد کنید. هر کدام از آن ها دارای عقاید خاص خودش برای حل این مشکل است. بیش از پنجاه منطقه مختلف را کاوش کنید و گوشه گوشه های شهر را تحت کنترل بگیرید. صدها آبجکت وجود دارد که می توانید با آن ها تعامل داشته باشید. با داشتن سیستم نبرد جذابی که قطعا بالاتر از سطح رایج است، خورد کردن دشمنان هیچ گاه به این اندازه لذت بخش نبوده است. کاراکتر خود را بسازید و تغییرات آن را ذخیره سازی کنید.

شما حتی می توانید تعداد زامبی های دشمن را نیز تعیین کنید، اگر فردی ماهر هستید می توانید به سرعت نبرد های چالش بر انگیز را تجربه کنید و اگر تازه کارید، می توانید شروعی آرام را تجربه کنید. با دکمه های مشت قرمز می توانید از هر جهتی حمله کنید. با دکمه آبی امکان برداشتن با انداختن اشیاء وجود دارد. با فشردن هر دو دکمه به شکل همزمان امکان استفاده از آبجکتی که در اختیار دارید به وجود می آید. در هر جهتی دو ضربه بزنید کاراکتر شروع به دویدن می کند. Extra Lives (Zombie Survival Sim) بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Extra Lives

✅ نام نرم افزار Extra Lives ❤️ تعداد دانلود 3409
⭐نسخه نرم افزار 1.150 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.1 به بالا 🔆 حجم فایل 68 مگابایت


ویژگی های نرم افزار Extra Lives (Zombie Survival Sim):


- گیم پلی اکشن و ترسناک
- تعامل با اشیاء مختلف
- تعامل با بیش از 200 کاراکتر
- تعیین کردن درجه سختی شروع بازی
- ترکیب کردن آیتم ها باهم
- کنترل کاربری مناسب
- جهانی بزرگ با انواع مختلفی از زامبی ها


تصاویری از محیط بازی Extra Lives (Zombie Survival Sim):


دانلود Extra Lives برای اندروید  دانلود Extra Lives برای اندروید  دانلود Extra Lives برای اندروید  دانلود Extra Lives برای اندروید  دانلود Extra Lives برای اندروید


پسورد فایل :
کپی