آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Infinity Run 1.9.4 دویدن بی پایان برای اندروید

دانلود Infinity Run برای اندروید

Infinity Run به عنوان یکی از اعتیاد آورترین بازی های موزیکال به شمار می رود. با توپ های مختلف که در رنگ بندی و ظاهر باهم متفاوت هستند بازی کنید و لذت ببرید. این بازی با به کار بردن شیب ها، توپ ها را به جلو می راند. برای ایجاد بهترین تجربه برای باریکنان، دو موسیقی جدید فوتبالی با سه شکر جدید از توپ اضافه شده است. پلیر باید توپ را در مسیری سراشیبی و پیچیده کنترل کند و مراقب موانعی که سر راهش قرار میگیرد باشد. بیش از صد سطح چالش بر انگیز وجود دارد، با کسب تجربه می توانید رانک خود را بالا ببرید. 25 توپ مختلف را آزاد کنید و با پلیر هایی که بیشترین امتیاز را دارند در لیدربرد بازی رقابت کنید.

با باز کردن بازی به شکل روزانه می توانید از پاداش هایی ارزشمند بهره مند شوید. 50 توپ مختلف که 5 تا از آن ها مخفی هستند را جمع آوری کنید. در نسخه جدید بازی، نقشه های جدیدی اضافه شده است که سراشیبی های متفاوتی را به نمایش می گذارد. رابط کاربری برنامه بازسازی شده و هم چنین عملکرد کلی بازی بهبود یافته است. این بازی با گرافیک جذابی که دارد در هر موقعیتی با یک دست می تواند کنترل شود. Infinity Run را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Infinity Run


- یکی از اعتیاد آور ترین بازی ها
- آزاد کردن 25 توپ مختلف
- پاداش های روزانه
- رقابت در لیدربرد بازی
- شرکت در تورنومنت های جذاب
- اضافه شدن موسیقی های جدید
- مکان های متنوع برای انجام بازی

تصاویری از محیط بازی Infinity Run:


دانلود Infinity Run برای اندروید  دانلود Infinity Run برای اندروید  دانلود Infinity Run برای اندروید  دانلود Infinity Run برای اندروید  دانلود Infinity Run برای اندروید  دانلود Infinity Run برای اندروید


پسورد فایل :
کپی