آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی DEUL 1.6.83 نصب بازی دوئل برای اندروید با مود

دانلود DEUL برای اندروید

DEUL آیا به اندازه کافی سریع هستید؟ این بازی سرعت عمل شما، زمان بندی و دقت شما را به چالش می کشد. دشمن خود را از سراسر جهان شکست دهید. با هر پیروزی شما امتیاز بدست می آورید، با با هر امتیازی که بدست می آورید رتبه تان در لیدربرد بازی بهبود پیدا می کند. می توانید در مینی گیم های بازی نیز برای جمع آوری توکن ها بازی کنید. هرچه پیشرفت کنید، مراحل این بازی مشکل تر می شود و دیر یا زود با دشمنی مواجه می شوید که از شما سریع تر است و دقت بیشتری دارد. با هر مبارزه سطح شما بالا می رود و راه های جدیدی برای انجام دوئل ها آزاد می گردد. شما می توانید با استایل دلخواه خود مبارزه کنید. پیشرفت شما در فضای ابری ذخیره سازی می شود، بنابرین قادر به جلو بردن بازی در سیستم های مختلف خواهید بود.

DEUL با وجود گرافیک ساده دو بعدی ای که دارد می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. بیش از 1 میلیون بازیکن از سراسر جهان از این بازی لذت می برند. این بازی امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی به دست آورده است. DEUL را می توانید بر روی انواع تبلت ها و سیستم های اندرویدی بدون مشکل و افت کیفیت اجرا کنید. برای بدست آوردن بیشترین امتیازات، سرعت عمل خود را بالا ببرید. این بازی بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی DEUL


- گرافیک ساده دو بعدی

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- تست سرعت عمل و دقت

- ذخیره شدن پیشرفت بازی در فضای ابری

- رقابت با دیگر بازیکنان در لیدربرد جهانی

- مینی گیم های سرگرم کننده و جذاب

- جمع آوری توکن ها و امتیازات


تصاویری از محیط بازی DEUL :


دانلود DEUL برای اندروید  دانلود DEUL برای اندروید  دانلود DEUL برای اندروید  دانلود DEUL برای اندروید  دانلود DEUL برای اندروید


پسورد فایل :
کپی