آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Greedy Cave 2 4.9.8 غار طمع 2 برای اندروید

دانلود The Greedy Cave برای اندروید

The Greedy Cave 2: Time Gate  طماع بودن یا نبودن، مسئله این است! این بازی با سبک Roguelike RPG بار دیگر بازگشته است و این بار شما می توانید با دوستان خود تشکیل تیم دهید و با آن ها به ماجراجویی بپردازید. در این بازی شما در نقش یک ماجراجو بازی می کنید و وارد دالان های اسرار آمیز می شوید تا با هیولاهای مختلف مبارزه کنید و تجهیزات قدرتمندی بدست آورید. دوستان خود را دعوت کنید و با تشکیل گروه، در مکان های مختلف کاوش کنید و اسرار time gate را حل کنید. گنجینه هایی که بدست آورده اید را بین خود تقسیم کنید. طراحی ای دلهره آور و عجیب با استایل Cthulhu تجربه ای منحصر به فرد را برای شما ایجاد می کند. با باس های مختلف مبارزه کنید و بیش از 300 آیتم را برای خود بدست آورید. شما می توانید کلن خود را ایجاد کنید و دیگر افراد را به آن دعوت کنید.

اگر می توانید در میان کتاب های کتابخانه های ملی جست و جو کنید، اما تنها تعداد اندکی از نوشته ها را می یابید که به فاجعه خیلی وقت پیش اشاره می کنند. فاجعه ای که تاریخ دانان آن را اولین یورش طلا نامیدند. داستان این بازی در غاری پر از جادو و کشف تصادفی گنجینه موجود در آن آغاز می گردد. The Greedy Cave 2: Time Gate بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود The Greedy Cave

✅ نام نرم افزارThe Greedy Cave❤️ تعداد دانلود1725
⭐نسخه نرم افزار4.9.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل1200 مگابایت

ویژگی های بازی The Greedy Cave 2: Time Gate


- بیش از 300 آیتم مختلف برای جمع کردن

- تشکیل گروه با سایر بازیکنان

- گرافیک متفاوت و جذاب

- تولید شدن دالان ها به شکل تصادفی

- سلاح های مختلف، شاخه های مهارت متفاوتی را باز می کنند.

- در دالان های مختلف به کاوش بپردازید.

تصاویری از محیط نرم افزار The Greedy Cave 2: Time Gate :


دانلود The Greedy Cave برای اندروید  دانلود The Greedy Cave برای اندروید  دانلود The Greedy Cave برای اندروید  دانلود The Greedy Cave برای اندروید  دانلود The Greedy Cave برای اندروید


پسورد فایل :
کپی