آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Merge Kingdom! 1.35.2 ترکیب سرزمین ها برای اندروید + مود

دانلود Merge Kingdom برای اندروید

Merge Kingdom! سرزمین خود را گسترش دهید و آن را با تسخیر دیگر شهر ها در این بازی تقویت کنید. اعلاحضرت به سرزمین جادویی merge kingdom خوش آمدید. آبجکت های مختلف را در سرزمین وسیع این بازی بیابید، جمع آوری کنید، ترکیب کنید و به کاوش بپردازید. طاعونی هولناک در این سرزمین گسترش پیدا کرده است. قدرت سیمرغ را احضار کنید تا جهان را درمان و احیا نمایید. مردم را نجات دهید و میراثی نو بر جای بگذارید. سرزمین های باستانی را بازسازی کنید و گروهی از قهرمانان قدرتمند را تشکیل دهید. با دیگر سرزمین ها رقابت کنید و در نبرد هایی که به خوبی مبارزه کرده اید جوایز ارزنده ای را کسب کنید. قهرمانان خود را با تجهیزات افسانه ای مجهز کنید، به شکلی که حتی قوی ترین دشمنان قادر به رقابت نباشند.

گسترش و توسعه سرزمین خود را ادامه دهید، آیا می توانید به بزرگترین فرمانروا در این سرزمین تبدیل شوید؟ این بازی با گرافیک جذابی که ارائه می کند دارای ویژگی های متعددیست که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. Merge Kingdom! بیش از صدهزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و گرافیکی جذاب را به نمایش می گذارد. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Merge Kingdom!


- مبارزه با دیگر بازیکنان
- گرافیک دوست داشتنی و جذاب
- جمع آوری آیتم های افسانه ای
- تشکیل گروهی از قهرمانان
- پاداش برای نبرد ها
- ترکیب کردن آیتم های مختلف
- سرزمینی بزرگ برای کاوش

تصاویری از محیط بازی Merge Kingdom! :


دانلود Merge Kingdom برای اندروید  دانلود Merge Kingdom برای اندروید  دانلود Merge Kingdom برای اندروید  دانلود Merge Kingdom برای اندروید  دانلود Merge Kingdom برای اندروید


پسورد فایل :
کپی