آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.17 Project Highrise معمار آسمان خراش ها برای اندروید

دانلود Project Highrise برای اندروید

Project Highrise در نقش معمار و توسعه دهنده بازی کنید، کار شما ساخت آسمان خراش های مشهوری است که مورد حسادت کل شهر قرار می گیرد. هر جنبه از ساختمان خود را مدیریت کنید و افراد ساکن را شاد نگه دارید. موفقیتتان در دستتان می باشد. از آزادی کامل خود در شکل دادن آسمان خراش ها به گونه ای که می خواهید لذت ببرید. چندین درجه سختی وجود دارد، و با شرایط اولیه ای که این بازی در اختیارتان قرار می دهد باید مراحل را بگذرانید. مستاجر های خود را راضی نگه دارید، رستوران بسازید و مغازه های خرید مختلف را تاسیس کنید.

ماشین های فروش به نقاط مختلف ساختمان اضافه کنید و کلاس های یوگا برگزار کنید.  می توانید چشمه بسازید تا بتوانید درخواست های بی پایان ساکنان خود را پاسخ دهید. تمامی تصمیمات بر عهده شماست. اهداف خود را تنظیم کنید و موفق شوید. در صورتی که با شکست مواجه شوید، می بینید که ساکنان با نفرت از ساختمان شما خارج می شوند و در جای دیگری مشغول به کار می گردند، حتی شهرت شما را خدشه دار می کنند. شبیه سازی ای پیچیده و بی نظیر را از آسمان خراش های مدرن تجربه کنید.

ویژگی های بازی Project Highrise


- مهارت های مدیریتی خود را تست کنید.

- در حالت CAMPAIGN به نقش آفرینی بپردازید.

- درجه سختی های متفاوتی را تجربه کنید.

- نیاز ساکنان را برطرف سازید.

- ماشین های فروش را در ساختمان اضافه کنید.

- ساختمان را به شکلی که می خواهید توسعه دهید.

- مستاجران را دائما راضی نگه دارید.

تصاویری از محیط بازی Project Highrise :


دانلود Project Highrise برای اندروید  دانلود Project Highrise برای اندروید  دانلود Project Highrise برای اندروید  دانلود Project Highrise برای اندروید  دانلود Project Highrise برای اندروید


پسورد فایل :
کپی