آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dragons & Diamonds 1.12.0 اژدهایان و الماس ها برای اندروید

دانلود Dragons Diamond برای اندروید

Dragons & Diamonds تنها یک چیز است که جلووی ثروت مند شدن شما را فراتر از رویاهایتان می گیرد: حمله ای از اژدهایان مرگبار. اما این اژدهایان مانند هر اژدهای آتش افکن قدیمی ای نیستند، هرکدام از دیگری چالش بر انگیز تر است و قدرت های وحشتناک باری را نشان می دهد که هیچ کس به تنهایی قادر به مواجه با آن ها نیست. برای آن که دستتان به گنجینه ارزشمند برسد، نیاز به کمک خواهید داشت. اژداهایان دسته ای از ماجراجویان شجاع (یا شاید هم فقط طماع) را گرفتار کرده اند و این تنها شما هستید که می توانید آن ها را نجات دهید.

تیم خود را با کمک آن ها بسازید و دنیا را از شر اژدهایان راحت کنید، در نهایت گنجینه خود را بدست آورید، پیش از این که خیلی دیر شود. از بهترین استراتژی خود برای بدست آوردن غنائم استفاده کنید. از شکارچیان مناسب برای ماموریت خود استفاده کنید، به آن ها تجهیزات قدرتمند ببخشید و با اژدهایان خطرناک در میدان نبرد رو به رو شوید. از چالش های حماسی و فانتزی این بازی که در سبک RPG به شما ارائه می شود لذت ببرید. برای ارتقا دادن گروه خود، غنائم مختلف را جمع آوری کنید. در حالی که ماجراجویی می کنید، سرزمین ها را از دست اژدهایان نجات دهید. Dragons & Diamonds بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dragons & Diamonds


-  ترکیب های مختلف از شکارچیان

- نجات دادن سرزمین های مختلف

- مبارزات حماسی و چالش بر انگیز

- امکان ارتقا دادن شکارچیان

- استفاده از استراتژی مناسب برای پیروزی

- کاوش در سرزمین های مختلف

- گرافیکی زیبا و رنگارنگ

تصاویری از محیط نرم افزار Dragons & Diamonds:


دانلود Dragons Diamond برای اندروید  دانلود Dragons Diamond برای اندروید  دانلود Dragons Diamond برای اندروید  دانلود Dragons Diamond برای اندروید  دانلود Dragons Diamond برای اندروید


پسورد فایل :
کپی