آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dragon Battle 15.0 نسخه جدید بازی نبرد اژدها برای اندروید با مود

دانلود Dragon Battle برای اندروید

Dragon Battle

 به نبرد اژدها خوش آمدید، جایی که در آن اژدهایان را تربیت می کنید و با دشمنان مختلف مبارزه می نمایید. تیم رویایی خود را با اژدهایان قدرتمند ایجاد کنید و آن ها را به مبارزه ببرید. هر کدام از اژدهایان دارای قدرت ها و شخصیت منحصر به فرد خود هستند. اعضای تیم خود را با دقت انتخاب کنید. اژدهایان جدید را بیابید، آن ها را تربیت کنید و برای مبارزه آن ها را آمده نمایید. 
دانلود Dragon Battle بازی ماجراجویانه اکشن جذابی است که می تواند اعتیاد آور باشد. بیش از یک میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. این بازی امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. باگ نسخه های پیشین برطرف شده است و طراحی های جدیدی را می توانید در برنامه مشاهده کنید. گرافیک بازی دو بعدی بوده و رنگ بندی های متنوعی در آن مشاهده می شود. در ابتدا با بچه اژدها سر و کار دارید. با تربیت و پرورش شما، اژدهایتان ارتقا می یابد و مهارت های جدیدی بدست می آورد. با دیگر اژدهایان در رده های سنی مختلف مبارزه کنید و قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارید. Dragon Battle برای تمامی رده های سنی مناسب ارزیابی شده است. طراحی اژدهایان بامزه و خنده دار می باشد. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا نمایید.

دانلود Dragon Battle

✅ نام نرم افزار Dragon Battle ❤️ تعداد دانلود 5278
⭐نسخه نرم افزار 15.0 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 99 مگابایت

ویژگی های بازی Dragon Battle


- گرافیک دو بعدی جذاب

- مبارزه با انواع اژدهایان

- ارتقا دادن و پروش دادن اژدهایان

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- مبارزه با اژدهایان رنگارنگ

- زاد و ولد کردن اژدهایان

- مناسب تمامی رده های سنی

- گیم پلی اعتیاد آور

تصاویری از محیط نرم افزار Dragon Battle:


دانلود Dragon Battle برای اندروید  دانلود Dragon Battle برای اندروید  دانلود Dragon Battle برای اندروید  دانلود Dragon Battle برای اندروید  دانلود Dragon Battle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی