آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Puzzlerama 3.3 بازی پازلی خطوط و نقطه ها برای اندروید

دانلود Puzzlerama برای ویندوز

Puzzlerama مجموعه ای از بهترین بازی های پازلی کلاسیک می باشد. شما می توانید ذهن خود را فعال نگه دارید، بیش از 3500 سطح مختلف وجود دارد که مهارت های منطقی شما را تقویت می کند. بهتر از هر تمرین ذهنی دیگر، این پازل های کلاسیک هیچگونه محدودیت زمانی ندارند و می توانید بر روی آن ها وقت بگذارید. Flow پازل کلاسیک و رایگان ژاپنی است که با نام Arukone نیز شناخته می شود. جفتی از کاشی های هم رنگ را به یک دیگر متصل کنید تا تمام زمین بازی را پوشش دهید، اما توجه داشته باشید که خطوط نمی توانند از یک دیگر بگذرند و برخوردی داشته باشند. Tangram پازل کلاسیکی چینی است که در آن اشکال هندسی را در زمین بازی می کشید و آن را پر می کنید.

انجام این بازی سبب تقویت هوش فضایی شما می شود. Plumber بازی منطقی پازلی چرخشی است. لوله های هم رنگ را به یک دیگر متصل کنید تا جریان آب جاری شود. برای چرخاندن لوله ها کافیست به آن ها ضربه بزنید. Unroll فرم دیگر پازلی است که در این بازی می توانید بیابید، کاشی ها را حرکت دهید تا مسیری بین کاشی های قرمز و سبزرنگ ایجاد کنید. در Unblock باید کاشی های آبی را به سمت خروج حرکت دهید. این بازی بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Puzzlerama

✅ نام نرم افزارPuzzlerama❤️ تعداد دانلود1883
⭐نسخه نرم افزار3.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های بازی Puzzlerama


- حرکت دادن جعبه ها

- حل کردن پازل های منطقی

- امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- پازل چینی Tangram

- وصل کردن لوله ها برای به جریان افتادن آب

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- مود های مختلف برای انجام بازی

تصاویری از محیط بازی Puzzlerama :


دانلود Puzzlerama برای ویندوز  دانلود Puzzlerama برای ویندوز  دانلود Puzzlerama برای ویندوز  دانلود Puzzlerama برای ویندوز  دانلود Puzzlerama برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی