آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Alpha Guns 2 310 بازی تفنگ های آلفا 2 برای اندروید

Alpha Guns 2

Alpha Guns 2 بازی اکشن مهیجی برای سیستم عامل اندرویدی است که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. گیم پلی آرکید کلاسیک را تجربه کنید . سطوح چالش بر انگیز و اعتیاد آور بازی را پشت سر بگذارید. تعداد زیادی از باس ها و تانک ها برای مبارزه وجود دارد. کنترلی ساده برای انجام بازی طراحی شده است. گرافیک بازی خیره کننده بوده و با موزیکی جذاب همراه شده است. قهرمان ما مکس باز گشته است و اکنون می توانید از ادامه Alpha gun لذت ببرید.

این بازی تعداد زیادی از سطوح چالش بر انگیز، و باس های قدرتمند را به شما پیشنهاد می کند. با این حال مراقب باشید، دشمنان و باس ها تجهیزات قدرتمندی دارند که شکست دادن آن ها را دشوار می کند. این بازی تازه ارائه شده است و می توانید منتظر بروزرسانی های بعدی آن برای اضافه شدن ویژگی های خیره کننده ای باشید. آلفاگان به افراد پر مشغله توصیه نمی شود، زیرا به علت گیم پلی خاصی که دارد می تواند بسیار اعتیاد آور و زمان گیر باشد. با ماموریت های اورجینال این بازی برای کاوش، و تعداد زیاد اچیومنت ها شما همیشه چالشی جدید پیش روی خود خواهید داشت، و مهم تر از آن که همه چیز رایگان است. Alpha Guns 2 بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Alpha Guns 2

✅ نام نرم افزارAlpha Guns 2❤️ تعداد دانلود17511
⭐نسخه نرم افزار310🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل72 مگابایت

ویژگی های بازی Alpha Guns 2


- گیم پلی آرکید کلاسیک
- لول های چالش بر انگیز و اعتیادآور
- مبارزه با باس ها و تانک های قدرتمند
- کنترل کاربری مناسب
- گرافیک خیره کننده
- موسیقی های جذاب مناسب فضای بازی

تصاویری از محیط نرم افزار Alpha Guns 2 :


دانلود Alpha Guns 2 برای اندروید  دانلود Alpha Guns 2 برای اندروید  دانلود Alpha Guns 2 برای اندروید  دانلود Alpha Guns 2 برای اندروید  دانلود Alpha Guns 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی