آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Crazy Dino Park 2.20 مدیریت پارک دایناسورها برای اندروید

دانلود Crazy Dino Park برای اندروید

Crazy Dino Park به پارک کریزی دینو خوش آمدید، ابن مکان منحصر به فرد را کاوش کنید و از اسرار پنهانی آن که درست زیر زمین قرار دارد پرده بردارید. برای جمع آوری فسیل دایناسور های باستانی وارد پارک شوید. ساختمان های جدید بسازید و با دید کنندگان خود را سرگرم سازید. مدیریت پارک دایناسورها، آن هم به دیوانه واری این یکی پارک، وظیفه ای بزرگ و در عین حال فرصتی فوق العاده برای شما خواهد بود. پازل های jigsaw را کامل کنید تا این موجودات باستانی را به زندگی بازگردانید. گونه های جدیدی از دایناسورها را با ترکیب کردن آن ها با یک دیگر کشف کنید. در طول کاوش خود اشیاء ارزشمند دیگر را بیابید و مجموعه خود را کامل سازید.

بازدید کنندگان را به خود جذب کنید و پارک را با سلیقه خود شخصی سازی نمایید. مجموعه بزرگی از آیتم ها برای دکوراسیون پارک در اختیارتان قرار خواهد گرفت. قوی ترین دایناسور های خود را مجهز کنید و در مقابل دیگر بازیکنان توانایی های خود را به چالش بکشید و آن ها را در مبارزه شکست دهید. آرناهای PVP جذابی برای شما طراحی شده است. Crazy Dino Park با اختصاص دادن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان به خود، امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید می توانید اجرا کنید.


دانلود Crazy Dino Park

✅ نام نرم افزار Crazy Dino Park ❤️ تعداد دانلود 10819
⭐نسخه نرم افزار 2.20 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.1 به بالا 🔆 حجم فایل 57 مگابایت

ویژگی های بازی Crazy Dino Park


- یافتن اشیاء باستانی
- کاوش و جمع چوری فسیل ها
- حل پازل های چالش بر انگیز jigsaw
- مبارزه با دیگر بازیکنان از سراسر جهان
- شخصی سازی پارک با دکور های مختلف
- بدست آوردن محبوبیت در میان بازدیدکنندگان
- ترکیب کردن دایناسور ها با یک دیگر

تصاویری از محیط بازی Crazy Dino Park :


دانلود Crazy Dino Park برای اندروید  دانلود Crazy Dino Park برای اندروید  دانلود Crazy Dino Park برای اندروید  دانلود Crazy Dino Park برای اندروید  دانلود Crazy Dino Park برای اندروید


پسورد فایل :
کپی