آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Factory Inc 2.3.80 نصب بازی کارخانه برای اندروید

دانلود Factory Inc برای اندروید

Factory Inc در این بازی به رئیس یک کارخانه تبدیل می شوید که در آن هر چیزی را می توان ساخت. ماشین های خود را ارتقا دهید و محصولات متنوعی تولید کنید. مدیری برای کارهای خود تعیین کنید و کارخانه تان را اتوماتیک کنید. پول بیشتری در بیاورید و شغل خود را گسترش دهید تا حتی بیشتر پول در بیاورید. 20 نوع مختلف از ماشین ها از کلاس معمولی تا افسانه ای وجود دارند که با کمک آن ها می توانید محصولات متنوعی را ولید کنید.
بیش از 90 محصول متنوع برای تولید کردن وجود دارد که شامل خودروها، اسمارتفون ها، لوازم خانگی و بسیاری دیگر می شود. شما حتی در زمانی که آفلاین هستید نیز می توانید پول در بیاورید. این بازی شبیه ساز می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. در حالت چالش بر انگیز Tap The Gold, Get The Money شرکت کنید. با ضربات بیشتری که میز نید می توانید تولیدات خود را بالاتر ببرید و در نتیحه پول بیشتری در بیاورید. شما قادر به انجام این بازی حتی در زمان آفلاین بودن هستید. سیستمی راه بیاندازید که بیشترین سود را برای شما به وجود بیاورد. مهارت های مختلف خود را به عنوان مدیر به کار ببرید تا پول بیشتری را بدست آورید. Factory Inc بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

دانلود Factory Inc

✅ نام نرم افزارFactory Inc❤️ تعداد دانلود3805
⭐نسخه نرم افزار2.3.80🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل34 مگابایت

ویژگی های بازی Factory Inc


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- ضربه برای جمع آوری پول ها

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- امکان انجام بازی حتی در حالت آفلاین

- 20 نوع ماشین های مختلف در کلاس های متنوع

- تولید انواع محصولات از گوشی ها تا ماشین ها

- شبیه سازی فوق العاده کارخانه ای بزرگ

تصاویری از محیط بازی Factory Inc :


دانلود Factory Inc برای اندروید  دانلود Factory Inc برای اندروید  دانلود Factory Inc برای اندروید  دانلود Factory Inc برای اندروید  دانلود Factory Inc برای اندروید


پسورد فایل :
کپی