آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Golf Blitz 3.8.1 - گلف بلیتز برای اندروید

دانلود Golf Blitz برای اندروید

Golf Blitz  یک بازی رقابتی و زنده چند نفره گلف می باشد. شما هیچ وقت اینگونه گلف را تجربه نکرده اید. تشکیل تیم دهید، با دوستان خود بازی کنید، یا در حالت آنلاین با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید. گلف باز خود را شخصی سازی کنید و کیف خود را با انواع پاور آپ ها مانند توپ های چسبان، نارنجک ها، و لیزر ها پر کنید. Golf Blitz روش جدیدی از بازی کردن گلف را برای شما به نمایش می گذارد. تا 4 نفر می توانند همزمان با یک دیگر بازی کنند. جام ها را برای خود کنید تا به بالای لیدربرد دست یابید.
بیش از 6500 ترکیب مختلف از آوتار گلف بازارن با کلاه های خاطره آفرین وجود دارد. با دوستان خود چت کنید، و در نبرد های دوستانه شرکت کنید. تیم خود را به بالای لیدربرد برسانید و کارت ها را تبادل نمایید. بیش از 12 توپ منحصر به فرد با سیستم ارتقای منحصر به فرد و تاثیر های متنوع وجود دارد. از آن ها با استراتژی مناسب در بازی های خود استفاده کنید تا بیشترین امتیازات را بدست آورید. با  کسب XP سطح شما بالاتر می رود و در نتیجه گلف باز خود را می توانید متناسب با استایل بازیتان شخصی سازی کنید. Golf Blitz بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Golf Blitz

✅ نام نرم افزارGolf Blitz❤️ تعداد دانلود2806
⭐نسخه نرم افزار3.8.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل44 مگابایت

ویژگی های بازی Golf Blitz


- استفاده از 12 توپ حیرت انگیز با قدرت های خاص

- بیش از 6500 ترکیب مختلف از آواتار های گلف بازان با کلاه هایشان

- نبرد های آنلاین و چند نفره

- گفت و گو با دوستان به شکل زنده

- مبارزه های دوستانه

- تشکیل تیم و رقابت با دیگر افراد

تصاویری از محیط بازی Golf Blitz :


دانلود Golf Blitz برای اندروید  دانلود Golf Blitz برای اندروید  دانلود Golf Blitz برای اندروید  دانلود Golf Blitz برای اندروید  دانلود Golf Blitz برای اندروید


پسورد فایل :
کپی