آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Big Big Baller 1.4.1 توپ انداز بزرگ برای اندروید

دانلود Big Big Baller برای اندروید

Big Big Baller  من کجام، در شهری بزرگ؟ اوه سلام ماشین کوچک. اوپس، ببخشید! توپ تصادفا یک ماشین را له کرد، با این حال به نظر می رسد که بزرگ تر می شود. چنین چیزی جالب است، اجازه دهید که ببینیم تا چه اندازه بزرگ می شود و همه چیز را له می کند. شما می توانید توپ بازیکن دیگر را نیز که از شما کوچک تر است له کنید. اکنون وقت چرخ زدن در شهری جذاب است. Big Big Baller بازی رایگانی است که در هر زمان و موقعیتی می توانید از آن لذت ببرید.
قوانین بازی بسیار ساده اند، اما در عین حال جذاب هستند و می توانند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازند. تعداد زیادی از چالش های جذاب برای شما وجود دارد. بازیکنان دیگر را شکست دهید و زنده باقی بمانید. Big Big Baller برای بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز 4.1 از 5 را از کاربران خود دریافت کرده است. البته از آنجایی که امکانات بازی رایگان است باید انتظار مشاهده هر از چندگاه تبلیغات را داشته باشید. این بازی به تازگی بروز رسانی شده است. لیست افراد برتر در هر مسابقه به نمایش در می آید، و نفرات اول تا سوم را در بالای بازی، گوشه می توانید مشاهده کنید. Big Big Baller را می توانید بر روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.

دانلود Big Big Baller

✅ نام نرم افزارBig Big Baller❤️ تعداد دانلود1091
⭐نسخه نرم افزار1.4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل62 و 74 مگابایت

ویژگی های بازی Big Big Baller


- گرافیک جذاب و دوست داشتنی

- انجام بازی به شکل رایگان

- قوانین بسیار ساده

- تعداد زیادی از چالش های فوق العاده

- شکست دادن دیگر بازیکنان از سراسر جهان

- دانلود شده برای بیش از 10 میلیون بار

تصاویری از محیط بازی Big Big Baller :


دانلود Big Big Baller برای اندروید  دانلود Big Big Baller برای اندروید  دانلود Big Big Baller برای اندروید  دانلود Big Big Baller برای اندروید  دانلود Big Big Baller برای اندروید


پسورد فایل :
کپی