آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dungeon Chronicle 3.16 دانجئون کرونیکل برای اندروید با مود

دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید

Dungeon Chronicle  در طبقات نامحدودی که به تدریج سختی دشمنان آن ها افزایش پیدا می کند سفر کنید و مجموعه ای از غنائم منحصر به فرد را برای خود جمع آوری کنید. به قهرمان نهایی با سلاح های مختلف تبدیل شوید. دو شمشیر، یک شمشیر بلند، شات گان، چوب جادوگری و ... از جمله سلاح هایی هستند که قهرمان شما می تواند حمل کند و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود سازد. دانجئون را کاوش کنید و زنده باقی بمانید. تا چه اندازه می توانید جلو بروید؟ سه اسلات mercenary تازه در لول 100 آزاد می شود. نقشه ای تازه به بازی اضافه شده که در آن می توانید نقش آفرینی کنید. به علت استقبال کاربران، این بازی به زبان فرانسه و تایلندی نیز ترجمه شده است.
Dungeon Chronicle بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. شما از بالا قهرمان خود را مشاهده خواهید کرد و امکان استفاده از قدرت های او را خواهید داشت. لول خود را به بالاترین درجات ممکن برسانید و با دشمنان قدرتمند و حماسی مبارزه کنید تا غنائم بیشتری را بدست آورید. هر کدام از سلاح ها دارای قدرت های منحصر به فرد خود هستند. Dungeon Chronicle را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

دانلود Dungeon Chronicle

✅ نام نرم افزارDungeon Chronicle❤️ تعداد دانلود1500
⭐نسخه نرم افزار3.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل65 و 70 مگابایت

ویژگی های بازی Dungeon Chronicle


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن از سراسر حهان

- گرافیک دوست داشتنی و جذاب

- اضافه شدن نقشه جدید به بازی

- لول آپ کردن در سطوحی بی پایان

- جمع آوری سلاح های مختلف

- استفاده از مهارت ها و توانایی های متنوع

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

تصاویری از محیط نرم افزار Dungeon Chronicle :


دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید    دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید    دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید    دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید    دانلود Dungeon Chronicle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی