آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Zombie Ranch 3.0.9 مزرعه زامبی ها برای اندروید

دانلود Zombie Ranch برای اندروید

Zombie Ranch  قیامت زامبی ها فرا رسیده. مزرعه شما توسط زامبی ها مورد حمله قرار گرفته است. انبار سلاح های خود را باز کنید و آماده نبرد شوید. حملات قدرتمند زامبی ها می تواند مزرعه شما را نابود کند. شما نبرد خود را در حالی شروع می کنید که به انباری از انواع سلاح ها دسترسی دارید و می توانید سلاح مورد نظر خود را انتخاب کنید. هیولاها خون خوار و بیرحم هستند. با این قیامت تا آخرین نفس مبارزه کنید. شما می توانید گیاهان را در مقابل زامبی ها بکارید. حواستان به استراتژی نیز باشد. مرزهای جنگی تعیین کنید، سازه های مختلف را ایجاد کنید و دفاع مزرعه را بهبود بخشید. آیا قادر هستید در مقابل حملات زامبی ها دفاع کنید؟ این بازی به شکل رایگان ارائه شده است و در آن مهارت های منحصر به فردی را دارا خواهید بود. در مقابل سلاح قدرتمند زامبی مبارزه کنید.
حالت های مختلفی برای انجام بازی وجود دارد. حتی می توانید سلاح های خود را بهبود بخشید تا با دشمنانی قوی تر رو به رو شوید. بیش از 150 سطح مختلف وجود دارد. 18 نوع از سلاح ها را می توانید انتخاب کنید. تعداد زیادی از زامبی ها به شما حمله خواهند کرد و بنابرین تنها با استراتژی مناسب قادر به شکست آن ها هستید. Zombie Ranch بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Zombie Ranch


- حل شدن باگ نسخه های پیشین

- استفاده از انواع سلاح ها

- نبرد های استراتژیک و جذاب

- حمله همزمان تعداد زیادی از زامبی ها

- کاشتن گیاهان برای دفاع از مزرعه

- گرافیک دوست داشتنی و ساده

- مناسب رده سنی +12

تصاویری از محیط بازی Zombie Ranch :


دانلود Zombie Ranch برای اندروید  دانلود Zombie Ranch برای اندروید  دانلود Zombie Ranch برای اندروید  دانلود Zombie Ranch برای اندروید  دانلود Zombie Ranch برای اندروید


پسورد فایل :
کپی