آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Occupation 2.5 3.2.0 نصب بازی تصرف برای اندروید

دانلود Occupation برای اندروید

Occupation

 دانشمندان شئ ای باستانی از بیگانه ها پیدا کرده اند. این شئ فعال می شود و سفینه بزرگی از بیگانه ها در مدار زمین ظاهر می شود. مردم تبدیل به زامبی ها و هیولاها می شوند. بیشتر دولت ها با فرازمینی ها تبانی می کنند و جهانی آخر الزمانی را در زمین به وجود می آورند. سعی کنید که در این جهان جدید که پر از هیولاها و موجودات جدید شده است زنده بمانید و اشتباه دانشمندان را اصلاح کنید. سیستم اکشن اول و سوخم شخص کلاسیک را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. جهانی سه بعدی و بزرگ با چرخه شبانه روز انتظار شما را می کشد. شما در این بازی آزاد هستید و می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید.
تعداد زیادی از ماموریت ها، زامبی ها و موجودات جهش یافته، موجودات آنورمال و ... وجود دارند. حالت اضافی بی پایان نیز وجود دارد. این حالت تنها در صورتی آزاد می شود که تمامی ماموریت ها را انجام داده باشید. حالت نشانه گیری خودکار شکار کردن این موجودات پلید را برای شما آسان تر می کند. از هدست های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می شود. باگ های جزئی نسخه های پیشین برطرف شده است و اکنون بدون مشکل می توانید به انجام این بازی بپردازید. Occupation بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Occupation

✅ نام نرم افزارOccupation❤️ تعداد دانلود1664
⭐نسخه نرم افزار2.5 3.2.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل25 و 157 مگابایت

ویژگی های بازی Occupation


- گرافیک جذاب اکشن

- مبارزه با موجودات فضایی

- داستانی کلیشه ای اما دوست داشتنی

- جهانی باز بدون اجبار در انجام ماموریت ها

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری مناسب

- هدف گیری خودکار دشمن ها

- پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی

تصاویری از محیط نرم افزار Occupation :


دانلود Occupation برای اندروید  دانلود Occupation برای اندروید  دانلود Occupation برای اندروید  دانلود Occupation برای اندروید



پسورد فایل :
کپی