آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Gladiator Glory Egypt 1.2 افتخار گلادیاتور برای اندروید

دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز

Gladiator Glory Egypt  به بزرگترین گلادیاتور رم تبدیل شوید. داستان شما در امپراطوری رم آغاز می شود، جایی که مدرسه گلادیاتوری وجود دارد. راهی طولانی و پر خطر را سفر کرده اید و با دشمنان مختلفی مبارزه نموده اید و اکنون جلوی امپراطور زانو زده اید تا به واسطه پیروزی خود؛ آزاد شوید. امام تمام این ها در آینده است. اکنون شمشیر خود را محکم در دست بگیرید و بدون ترس به چشمان رقیبان خود خیره شوید و حمله کنید. شما یک لژوینر هستید. شوالیه ای شجاع که برای آزادی اش مبارزه می کند. قهرمان شما می خواهد این نبرد را برای کسب افتخار آن ببرد. این شما هستید که  تصمیم می گیرید که جور گلادیاتوری باشید. کسی که در همان نبرد اول شکست میخورد، برده ای بیچاره، یا جنگجویی افسانه ای و شکست ناپذیر که تمام نبردهایش را پیروز شده است. Gladiator Glory Egypt یکی از جذاب ترین بازی های rpg آنلاین است که در آن کمبو ها و مهارت های ویژه ای گنجانده شده است. با گلادیاتور های دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید و آن ها را در نبرد هایی که تا پای مرگ هستند شکست دهید. ماموریت های کاراکتر خود را به پایان برسانید تا راهی به سوی آزادی پیدا کنید. Gladiator Glory Egypt بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Gladiator Glory Egypt

✅ نام نرم افزارGladiator Glory Egypt❤️ تعداد دانلود1730
⭐نسخه نرم افزار1.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل45 و 180 مگابایت

ویژگی های بازی Gladiator Glory Egypt


- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- کسب امتیاز خارق العاده 4.8 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- مبارزات آنلاین نقش آفرینی

- نبرد های حماسی با افراد دیگر

- انجام ماموریت های مختلف

- موسیقی ای هیجان آور و جذاب

 

آموزش نصب نسخه عادی :


جدیدا برخی فایل ها در گوگل پلی صورت اسپلیت عرضه می شوند / لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید.

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط بازی Gladiator Glory Egypt :


دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز  دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز  دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز  دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز  دانلود Gladiator Glory Egypt برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی